می خواستم اول این را بگویم که من از هیچ کس و هیچ ارگانی پول دریافت نمی کنم، فقط کمیساریا غذا و خانه برای من داده، مقداری پول که دوستانم به من داده اند و امروز فرقه به من مارک مزدوری می زند.

امروز که این را می گویم به خاطر این است که فرقه مرا در خیابان ول کرد، هیچ پولی بعد از ۳۰ سال به من نداد و من هم گفتم به خاطر این کار شما را تنبیه می کنم که دیگر با نفرات دیگر این کار را نکنید و شما را افشا خواهم کرد.

در ادامه مسائلی که با آن روبرو بودم را به اطلاع هموطنان چه در خارج و چه در ایران می رسانم البته که خیلی زیاد است ولی من در چند خط می نویسم .

فرقه رجوی و گماشته هایش موقعی که من اعلام کردم می خواهم جدا شوم قول و وعده کمک های مالی به من می دادند اما در یک روز احمد واقف یکی از سران فرقه و چند مهره شناخته شده مرا صدا کرد و با تهمت و ناسزا و مارک زدن به من  گفت که تو مزدور دولت ایران هستی.

جالب است آدمی با سابقه نزدیک به ۲۶ سال می شود مزدور و با کلمات تحقیر آمیزی که در ادبیات مسعود رجوی بود من را با آنها حواله کرده و بیرون گذاشتند چون من بارها از آنها تقاضای رفتن را کرده بودم و این طور می خواستند از دست من راحت شوند که در جنگ سیاسی چیزی داشته باشند تا بتوانند علیه من استفاده کنند. من که به دنیای بیرون پا گذاشتم هیچ کمکی به من نکردند و حتی یک لقمه نان هم نداشتم و ندادند. در دل می گفتم مگر می شود بعد از نزدیک به ۳۰ سال یک دلار هم به من ندهند؟ یعنی ارزش این را هم ندارم؟ ولی خدا را شکر دوستانی در بیرون داشتم که مرا از گرسنگی نجات دادند . بله هنوز شرافتهایی در نفراتی که از فرقه بیرون آمده اند وجود دارد و با وجود اینکه خودشان هم در مضیقه هستند ولی آن غیرتشان نمرده است.

بله بعد از بیرون آمدن توانستم به دو دوست  قدیمی که از بچگی با هم بزرگ شدیم بپیوندم . در چند روزی که با هم بودیم تا صبح بیدار می نشستیم و خاطرات را با هم مرور می کردیم و کلی می خندیدم چون در فرقه که حق صحبت نداشتی چه برسد تا صبح بیدار بمانی.  هنوز باور نداشتم که آزاد هستم و بعد از سال ها آزاد شده ام. درست است که این دنیا سختی فراوانی دارد مخصوصا ما که پول هم نداریم ولی مهمتر از همه چیز آزادی است که ما داریم و می توانیم برای خودمان تصمیم بگیریم .  این را به خودم قول دادم که تمام خاطرات گذشته که کم نیست را به تمام مردم بگویم و از هیچکس هم نمی ترسم.

انتهای پیام / ایران اینترلینک