• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

دلخوشی فرقه رجوی با صفحات ساختگی در شبکه های اجتماعی

  • کد خبر : 11750
  • 21 نوامبر 2017 - 11:15

بدون شک یکی از مضحک ترین دعاوی آشکار و پنهان فرقه منزوی و تروریستی رجوی که سابقا به مجاهدین خلق معروف و تحت رهبری مسعود رجوی به فرقه ای منزوی در جامعه ایرانیان تبدیل شده ، دعوی و ادعای حمایت اجتماعی گسترده در جامعه ایران می باشد که رهبری این فرقه هر از چند گاهی به صورت کاملا مضحک آن را برای خوش رقصی بیشتر نزد راست گرا ترین جناحها و شخصیت های امریکایی و اروپایی بیان می کند.

اندکی تامل در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی که بیانگر آماری میزان حمایت اجتماعی هر گروه و جریان سیاسی و غیر سیاسی ( هنری ، اجتماعی و…) نیز می باشد بیننده عاقل را نسبت به دعاوی مضحک و سخیف رجوی و دنبالچه هایش به خنده وا می دارد، اگر پیگیر این صحنه طنز ارائه شده از طرف ایادی این فرقه باشید خواهید شنید که آنان خود را دارای حمایتی عظیم! در صحنه جامعه ایران معرفی می کنند و تنها فضای اختناق حاکم بر جامعه را دلیل عدم بروز این حمایت می دانند که گویی الساعه اکثریت مردم ایران منتظر قدوم مبارک و مبارکه آقا و خانم حاضر و غائب رجوی هستند و بس . البته کسی از میان آنان نبوده که بگوید دیر آمده ای ای نگار سرمست ! در حالی که به طور واقعی این فرقه منحط و در حال اضمحلال و فروپاشی به فرقه ای وطن فروش و آلت دست اجنبی شناخته می شود که هیچ ایرانی وطنپرست و آزاده ای چشم دیدن آنها را ندارد .

به راستی که همه شاهد بوده ایم که حتی در زمان نمایان شدن یک عرض اندام کوچک از طرف معدود هواداران اینان مردم در شبکه های اجتماعی چگونه نسبت به آنان هیستریک شده و حتی جانب رعایت ادب و احترام متقابل را هم از دست می دهند و هر آنچه را که باید نثار این خودفروشان سیاسی می کنند .

لازم به توضیح است که تنها تعداد معدودی از هواداران پیر و فرتوت این فرقه در صحنه شبکه های مجازی نظیر فیسبوک و غیره حضور دارند و بیش از هشتاد درصد اکانت های دیگر فیس بوکی آنان اکانت های ساختگی است که سابقا در اشرف و لیبرتی تحت کنترل تشکیلاتی به نام یگان های اجتماعی ساخته می شد و هیچ کدام نماینده و معرف یک شخص واقعی و دارای هویت مشخص فردی نیست و بعضا یک نفر از این یگانهای به اصطلاح اجتماعی چند اکانت را کنترل و اداره م یکرد که البته آنهم تحت نظارت شدید تشکیلاتی و با محدودیت های بسیار از قبیل فیلتر کردن عکس های فیس بوک و غیره ، به طوری که برخی از همین اعضای یگانهای اجتماعی نام فیسبوک اسلامی ! را به این نوع از اکانت ها اطلاق می کردند، حال بنگرید با تمام این گونه اکانت های تقلبی و مجازی و فاقد هویت یک شخص مشخص و حی و حاضرحمایت از صفحه و page مریم قجر عضدانلو به عنوان بالایی ترین شخص در رده رهبری این فرقه چه تعداد است:

این در  حالی است که میزان حمایت حتی گمنام ترین  افراد و شخصیت های سیاسی و هنری و… در جامعه ایرانیان خارج کشور که دعوی وجود اختناق و سانسور و سرکوب محلی برای طرح ندارد نسبت به این جماعت مدعی حمایت اجتماعی عظیم در جامعه ایران قابل مقایسه با این حضرات نیست و بعضا سر به میلیون ها فالوئر میزند ،ذیلا به تعدادی از پیج های دیگر که شناخته شده گی گسترده ای هم ندارند توجه کنید خود نسبت میزان حمایت اجتماعی عظیم از این فرقه منحط و رو به فروپاشی را بنگرید:

      

      

یادداشت از سروش دانا / آلمان

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11750