• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

در آلبانی چه خبر است؟ کسی حق ندارد تنهایی بیرون برود

  • کد خبر : 11655
  • 16 نوامبر 2017 - 11:06

 

همانطوری که می دانید این روزها مریم رجوی برای جلوگیری ازفروپاشی وریزش نیروهایش در آلبانی بسیار نگران است و تقریبا هر ماه چند هفته در آلبانی مشغول نشست و بحث  برای جلوگیری از موج ریزشها در آلبانی هست.

این موضوع برای فرقه و شخص مریم بسیار نگران کننده و قابل قبول نیست به همین خاطر وی شخصا وارد میدان شده تا شاید بتواند جلوی این همه ریزش را بگیرد . فرقه خیلی از مرز سرخهایی که به قول خودشان برای آن خون داده اند را نادیده گرفته یعنی عملیات جاری را اختیاری کرده است و هر کس دوست ندارد کسی حق ندارد از او انتقاد یا حسابرسی کند.

اما به جای این عملیات جاری که آدمها فکر می کنند کمی آزادی گرفته اند برای هر نفر یک کوبل در نظر گرفته شده است یعنی همان عملیات جاری بدون اینکه خودشان بفهمند . غسل هفتگی هم همینطور ، کسانی که اعتقاد دارند که این غسل هفتگی می تواند آنها را سرپا نگهدارد می توانند انجام دهند و هرکسی که نمی خواهد آزاد و به اختیار است اما جالب این که به  جای آن کسی حق ندارد تنهایی بیرون برود یا تلفن داشته باشد یا با خانواده خود تماس داشته باشد.

از طرف دیگر مریم رجوی مثل حرف های مسعود که دستور حمله می داد و روز شماری برای سرنگونی تعییین و تانکها را عملیاتی می کرد و به امید و پشتیبانی آمریکا  فکر می کند  به آنها قول داده است که تا دوسال آینده حکومت ایران را سرنگون خواهیم کرد و به همین خاطر و برای همین سرنگون کردن می خواهیم اشرفی در دل آلبانی بسازیم . فرقه گفته است این را بدانید که این حکومت ایران فقط با دستان مجاهد خلق سرنگون می شود و وقت آن فرا رسیده است.

البته ناگفته نماند که این حرفها نه درگوش کسی فرو می رود و نه کسی حاضر است بشنود زیرا سالیان سال این حرفها زده شده است.

این همه دروغ  وعده های پوشالی هیچ دردی را دوا نخواهد کرد و روز به روز بیشتر و بیشتر  می شود و روزی خواهید دید که مریم فقط در میان اندک شماری از سران فرقه پلید خود تنها باقی مانده است.

یادداشت از همایون کهزادی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11655

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»