• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
خانواده‌های اسیران فرقه رجوی هشیار باشند

اخاذی از خانواده‌ها با حیله نخ نمای «همیاری مالی»

  • کد خبر : 11571
  • 16 ژانویه 2024 - 12:51

همزمان با بیست و هشتمین شوی همیاری مالی در فرقه رجوی، سرکردگان این فرقه از مزدوران خود خواستند تا با خانواده های اعضا تماس گرفته و از آن ها با زبان فریب یا تهدید درخواست مالی کنند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق این ترفند با نام بیست و هشتمین همیاری مالی هم اکنون در رسانه های فرقه رجوی در جریان است و مزدوران گرگ صفت رجوی برای پر کردن صحنه از ویدئوهای تاریخ گذشته و قدیمی نیز استفاده می کنند.

این ترفند نخ نما به حدی مسخره و زننده است که هر بیننده بلافاصله به محتوای ساختگی آن پی می برد. افرادی که در برنامه همیاری مالی سخن می گویند آن قدر در حصار فکری فرقه بودند که حتی نمی توانند از روی نوشته هم بخوانند.

البته با توجه به موارد ذکر شده لازم است خانواده های اسیران فرقه رجوی هنگام دریافت تماس های تلفنی دقت بیشتری نموده و به هیچ یک از آن ها اعتماد نکنند.

به گزارش فراق مشاهده شده است برخی جاسوس های فرقه با عنوان اینکه می خواهند دوستی جدید با خانواده ها برقرار کنند، با خانواده مورد نظر ارتباط برقرار کرده و در ابتدا با دادن اطلاعات از فرد اسیر، خود را فردی خیرخواه و بدون وابستگی عنوان نموده و سپس با ترفندها و حیله های مخصوص درخواست پول یا تخلیه اطلاعاتی می کنند.

این افراد هنگام تماس این بهانه را می آورند که حقوق فرد اسیر قطع شده است و او به کمک مالی فوری نیاز دارد که این موضوع نیز باید مورد دقت خانواده ها باشد.

امیدواریم با رفتارهای آگاهانه خانواده ها که خواب را از چشمان جریان نفاق و شخص مریم رجوی ربوده اند به زودی شاهد متلاشی شدن این فرقه مخرب در آلبانی باشیم.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11571

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی