• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرقه رجوی گرگی در لباس میش است که هر لحظه امکان دریدن اطرافیانش وجود دارد

  • کد خبر : 11548
  • 29 نوامبر 2017 - 10:46

 در تب و تاب انقلاب و پیروزی آن بود که سرکرده خائن فرقه ضدبشری رجوی به همراهی برخی از سران فرقه طی برنامه ریزی قبلی به سفارت امریکا یا همان لانه جاسوسی حمله نموده و عوامل آن را دستگیر کردند و حتی مستشاران آن کشور را نیز به قتل رساندند و شعارهای مرگ بر امپریالیسم را در گروههای مردمی سر دادند تا ادعا نمایند که واقعا با امپریالیسم میجنگند و حامی مستضعفان هستند که دیری نپایید راز تمام خیانتهای آنها در اوایل دهه ۶۰ بر ملا شد و با افشاگری ماهیت آنها دیگر جایی در کشورمان برایشان باقی نمانده بود .

فرقه رجوی که اصول خود را بر روی مبارزه مسلحانه برنامه ریزی نموده و در داخل کشور نیز اقدامات متعددی در راه شهید نمودن مسئولین کشوری و حتی مردم عادی انجام داده بود که سرانجام به کشور عراق و دامن صدام ملعون پناهنده شدند و از خاک بعثی ها مبارزات مسلحانه خودشان علیه کشورمان را آغاز نمودند که کشورهای غربی به خاطر برخی جنایتهای سران این فرقه مانند کشتن مستشاران نظامی ایالات متحده و برنامه ریزی برای تسخیر لانه جاسوسی نه ترور بیرحمانه مسئولین کشور ایران و مردم کوچه و بازار که بیش از ۱۷۰۰۰ هزار نفر می باشد.

فرقه تروریستی رجوی را در لیست سیاه خودشان که به لیست تروریستی معروف می باشد قرار دادند و تحریمهایی را نیز بر علیه آنها وضع نمودند که البته تمام اینها ساختگی بوده و از پشت پرده تمام امکانات و حمایتهای لازم لجستیکی و مالی را از این سازمان تروریستی انجام می دادند و حتی دفاتر این فرقه خبیث در برخی کشورهای غربی از جمله ایالات متحده نیز همچنان به کار خود مشغول بود .
در سال ۲۰۰۳ صدام و دولت بعثی سقوط کردند و عملا دیگر فرقه ضدبشری رجوی جایی در داخل کشوری که حکومت آن را مردمی به دست گرفته بودند که روزگاری اجداد آنها بوسیله سران فرقه رجوی زنده بگور شده بودند ، ناچارا سلاح های خود را به نیروهای متخاصم تحویل داده و ادعا نمودند که فرقه حقوق بشری! و انسان دوستانه هستند و با عوام فریبی و حیله گری به دنبال امنیت جانی خودشان بودند که از طرفی چون کشورمان دشمنی دیرینه با آمریکا و کشورهای وابسته به آن مانند رژیم صهیونیستی دارند ، سران دولت وقت ایالات متحده بلافاصله بعد از گذشت مدتی این سازمان سراسر تروریستی را از لیست تروریستی خود در آورده و تمام پولهای بلوکه شده آنها را آزاد نمودند که به قول خودشان دشمنیشان با نظام جمهوری اسلامی نشان دهند ولی غافل از اینکه علاوه بر حکومت ، تمام ملت ایران نیز از این فرقه ضاله بیزار بوده و از آن نفرت دارند .
خارج نمودن نام فرقه رجوی از لیست تروریستی تنها یک هدف برای حامیان غربی آن و در راسشان امریکا داشت و آن فشارهای سیاسی به کشورمان بود در صورتیکه این قضیه برای تمام انسانهایی که آزاد اندیش هستند قابل درک نیست چرا که فرقه ضدبشری رجوی که بیشتر از ۳۰ سال به کشتن انسان های بی گناه مشغول بوده و حداقل ۱۷۰۰۰ مورد ترور در کشور ایران به نام آنها ثبت شده آیا می تواند همچنان یک سازمان آرامی باشد و یا گرگی در لباس میش است که هر لحظه امکان دریدن اطرافیانش وجود دارد ؟!
من متعجبم از دولت های غربی که داعیه حقوق بشری و حمایت از مردم خود دارند و از آن طرفی فرقه ای را که جنایتهای آن آشکار بوده و برای جوامع و ملتهای خودشان نیز می تواند خطرناک باشد را چگونه در دامن خود پرورش می دهند و به آنها اجازه فعالیت م یدهند ؟
آیا کشتارهایی را که هر روزه از کشورهای مختلف غربی به گوش می رسد نمونه ای از خروار نیست که فرقه تروریستی رجوی نیز جزء همین گروههای تروریستی بوده و هر آن احتمال برگشت آنها به اعمال جنایتکارانه و ترورهای گسترده وجود داشته باشد ؟
آیا معنی دموکراسی و آزادی که حامیان تروریستی رجوی سر می دهند همین است که یک فرقه خطرناک و جانی را از لیست تروریستی خود خارج نموده و بلای جان مردی خود نمایی ؟
خروج نام فرقه رجوی از لیست تروریستی به چه قیمتی می باشد ، به قیمت تهدید جان مردمی که هیچ نقشی در بازیهای خطرناک دولتمردان حامی تروریستی ان ندارد ؟!

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11548

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی