• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تلاش سران فرقه رجوی برای اینکه دل اعضا را به آمریکا خوش کند / خانواده ها ماهیت این فرقه تروریستی را به خوبی نشان دادند

  • کد خبر : 11533
  • 07 نوامبر 2017 - 12:14

شما از دیدن حتی یکی از جداشدگان در خیابانهای آلبانی وحشت دارید چون تأثیر آن را بر روی نفرات داخل تشکیلات به خوبی دیده اید

در این روزها که آمریکا، یعنی همان امپریالیسم جهان خوار به قول آن ملعون گور به گور شده، تحریم ها را علیه ملت ایران اضافه کرده و به دنبال بهانه گیری برای اعمال فشار بیشتر است، در این وانفسا که آمریکا از هیچ دشمنی در حق مردم کشورمان فروگذار نمی کند، فرقه رجوی آتش بیار معرکه شده تا دل نفراتش را به آمریکا خوش بکند و بخصوص به مسئولین بگوید که دیگر تمام است و سرنگونی به یمن اراجیف دیوانه ای بدتر از رجوی در راه است. انگار خواب های پنبه دانه ای مریم رجوی تمامی ندارد.

چرا مریم رجوی این قدر سنگ آمریکا را به سینه می زند؟ چون خوب می داند بعد از صدام حسین باید به سراغ دشمن دیگری از میان دشمنان مردم ایران برود. ملت ایران، به خصوصا به یمن فعالیت های مادران و خانواده ها و نجات یافتگان، به اندازه کافی به ماهیت این فرقه تروریستی پی برده اند. آنان می دانند که فرقه ضد خانواده رجوی فرزندانشان را فریب داده و به گروگان گرفته و آنان را استثمار می کند. ناگفته نماند که در درون فرقه رجوی فشارها و ضدیت با خانواده صرفا مربوط به نفرات پایین است و نه برای مسئولین بالا.

پس باید به مریم رجوی گفت که تو دیگر نباید اسمی از ایران و ایرانی ببری چون دشمنی خود با ایران و ایرانی را تمام کرده ای. چون در همین آلبانی دیدیم که چگونه با نفرات جدا شده از فرقه خودت که سالیان سال جوانی خود را به پایت ریختند رفتار کردی. همین افراد بودند که برای تو از جان مایه گذاشتند تا تو در برابر سناتورهای آمریکایی ژست بگیری و به حیات خفیف و خائنانه ات ادامه بدهی. رفتار تو با جداشدگان و خانواده ها که همه شاهد آن بودند تو را لایق همان آمریکا می سازد. پس به دامان آمریکا پناه ببر و ببین چه سرنوشت شومی در انتظارت است.

در این روزها که به بحث به اصطلاح “بند الف” نشسته اید لابد دارید می گویید که با “بند الف” باید از تنگه آلبانی رد بشوید تا به تهران برسید و برای خودتان حتما می خواهید پلی تا تهران بسازید. این هم باز از همان خواب های پنبه دانه ای است. دیگر کسی نیست که نداند آلبانی برای فرقه رجوی پایان راه است. سالها با بحث های پوچ و توخالی، مانند “بند الف” و صحبت از فردیت و جنسیت و بندهای مختلف به اصطلاح انقلاب ایدئولوژیک درونی، نیروها را مشغول کردید تا بن بست استراتژیک را حس نکنند. اما آلبانی دیگر جای اینگونه دغلکاری ها نیست. خیل عظیم نجات یافتگان و ناراضی ها داخل تشکیلات بالاخره بند از بند این فرقه ضد بشری خواهند گسست.

تا می توانید برای ترساندن نفرات داخل تشکیلات از نجات یافتگان دروغ و فریب سرهم کنید. شما از دیدن حتی یکی از جداشدگان در خیابانهای آلبانی وحشت دارید چون تأثیر آن را بر روی نفرات داخل تشکیلات به خوبی دیده اید. ما می دانیم که در محافل فرماندهانتان حتی در اتوبوس این تأثیر را به بیان آورده اند. ما از زنان فرمانده که  در اتوبوس محله کشار خودتان تردد داشتند این را شنیده ایم. اگر می گویید دروغ است یک پروژه خوانی بگذارید ببینید چگونه بیرون می زند.

یادداشت از مجید آتش افروز

رها شده از فرقه رجوی در آلبانی 

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11533

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی