• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

افشاگری افسر سابق «سیا» از پشت پرده رابطه منافقین با سیاستمداران آمریکایی / نماینده ترامپ برای حضور در کنار مریم رجوی دقیقه ای هزار دلار گرفت / «پول‌های خوشگل» رجوی در جیب نمایندگان کنگره

  • کد خبر : 11502
  • 05 نوامبر 2017 - 10:06

«فیلیپ گیرالدی» به عنوان افسر سابق بخش ضد تروریسم سازمان CIA در مطلب جدید خود به تاریخ ۳۰ اکتبر، خبر از پشت پرده رابطه منافقین تحت رهبری مریم رجوی با سیاستمداران آمریکایی و بالاخص نئوکان‌ها داد و علت تشدید جنگ‌طلبی این روزهای دولت آمریکا علیه ایران را مرتبط با همین موضوع دانست.

پایگاه خبری – تحلیلی فراق: روزنامه «آمریکن هرالد تریبیون» در جدیدترین مطلب خود به تاریخ ۳۰ اکتبر ۲۰۱۷ به قلم «فیلیپ گیرالدی» -افسر سابق بخش ضدتروریسم سازمان CIA- در مورد رابطه منافقین  با سیاستمداران آمریکایی و خیزش و رشد تازه این فرقه تروریستی در آمریکا نوشت: اگر یک گروهک یا سازمان تروریستی باشید و عمری ترور علیه ایران و خود آمریکا انجام داده باشید، به راحتی می‌توانید با پرداخت پول و هزینه‌کرد در واشنگتن، حتی دفتر لابی در خیابان پنسیلوانیای منطقه کلمبیای آمریکا داشته باشید. اتفاقا، چندان هم از کاخ سفید و کنگره آمریکا دور نیست و به راحتی ارتباط تنگاتنگ هم برقرار می‌شود.

«فیلیپ گیرالدی» افسر سابق بخش ضدتروریسم سازمان CIA و تحلیلگر روزنامه آمریکن هرالد تریبیون
یک بار، «هیلاری کلینتون» -وزیر خارجه وقت در سال ۲۰۱۱ عزم تغییر رژیم «معمر قذافی» را کرد و دیدیم که نتایج بعدی آن به کجا ختم شد و چه بلایی بر سر بنغازی آمد و چه لطماتی که به خود آمریکا وارد نشد. اما اشتباه بزرگ‌تر وی، امضای آن کاغذی بود که به حکم آن، در سال ۲۰۱۲ سازمان تروریستی «مجاهدین خلق» (MEK) را از فهرست سیاه آمریکا خارج کرد.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می‌شود پیامدهای اشتباه هیلاری کلینتون که شامل شکست سیاست آمریکا در لیبی، بروز فاجعه انسانی، بحران مهاجرت، تقویت تروریست‌های مسلح، و نهایتا قتل سفیر آمریکا و سه آمریکایی‌ دیگر شد را با امضای یک تکه کاغذ مقایسه کرد. پاسخ مشخص است: امروز، آمریکا سازمان و گروهی را از لیست سیاه سازمان‌های تروریستی خارج کرده که قطعا فاجعه‌ای در ابعاد وسیع‌تر و بزرگ‌تر از فاجعه لیبی نثار آمریکا خواهد کرد. سازمان مجاهدین خلق که امروز برچسب «شورای مقاومت ملی ایران» (NCRI) را دوباره پررنگ کرده، اکنون تبدیل به صدای اصلی جنگ‌طلبان آمریکایی برای حمله به ایران شده است. درست همان رویکردی که «احمد چلبی» -رهبر کنگره ملی عراق و اصلی‌ترین اپوزیسیون صدام حسین در آن زمان- پیش از حمله آمریکا در سال ۲۰۰۳ به عراق اتخاذ کرد و نهایتا برای کشورش و خود آمریکا، فاجعه به بار آورد.

«احمد چلبی»؛ خائن بزرگ به مردم کشور خودش
قصه احیا و تقویت فرقه تروریستی رجوی، به فساد روزافزون سیاست در آمریکا برمی‌گردد. ما آنقدر زبون شدیم که تحت این فرهنگ سیاسی حقیر، امنیت ملی خود را با آزاد کردن و حمایت مشتی تروریست به خطر می‌اندازیم. آمریکا، در ازای اینکه پول بگیرد و نام این فرقه تروریستی به «جنبش مقاومت» و «رزمندگان آزادی» تغییر یابد، امنیت ملی خود را فروخت.

حال چه شد که فرقه از فهرست سازمان‌های تروریستی که در سال ۱۹۹۷ تهیه شد، خارج گردید؟ آیا آمریکایی‌ها یادشان نیست که این همان گروهکی بود که در سال ۱۹۷۳، دو سرهنگ آمریکایی را در اداره‌های پایگاه هوایی آمریکا در تهران ترور کرد؟ فرقه رجوی یعنی سازمانی با موسسانی چون مسعود و مریم رجوی که در شستشوی مغزی، حذف فیزیکی بسیاری از اشخاص مشهور ایرانی، شکنجه جسمی و روحی (که موارد پرشماری هم منجر به مرگ شده است)، و حبس طولانی‌مدت در سلول‌های انفرادی زبانزد است. فرقه رجوی که ترکیب نامانوس و عجیبی از مارکسیسم و بنیادگرایی اسلامی را در ایدئولوژی خود مدعی است.

نماینده ترامپ برای حضور کنار مریم رجوی دقیقه ای هزار دلار می گیرد افشاگری جنجالی افسر سیا دربارۀ حذف گروهک منافقین از فهرست سیاه
نماینده ترامپ برای حضور کنار مریم رجوی دقیقه ای هزار دلار می گیرد افشاگری جنجالی افسر سیا دربارۀ حذف گروهک منافقین از فهرست سیاه
نماینده ترامپ برای حضور کنار مریم رجوی دقیقه ای هزار دلار می گیرد افشاگری جنجالی افسر سیا دربارۀ حذف گروهک منافقین از فهرست سیاه

من معتقدم که ظهور ترامپ بر مسند ریاست جمهوری، بهترین شانس و اقبال برای  فرقه رجوی بود. کسی که دروغ آنها تحت عبارت «کارشکنی ایران در برجام» را پرورش داده و به خورد مردم و کشورهای دیگر بدهد. دروغ‌ها تا آن حد ادامه یافت که رجوی در کنار اصلی‌ترین حامی‌اش «رادولف (رودی) جولیانی» که از نزدیک‌ترین رفقای ترامپ و در واقع، نماینده دولت او در قبال رجوی است، به شکل چشمگیری به ریتم رویکرد تهاجمی دولت کنونی آمریکا علیه ایران افزوده است. تا آنجا که «جیلین مله» خبرنگار و مجری «فاکس نیوز» -که «روپرت مرداک» صهیونیست مدیر آن است- رسما عبارتی عجیب را گفت: «به نظر می‌رسد که برنامه سلاح هسته‌ای ایران، عملیاتی شده است».

مریم رجوی در کنار رودی جولیانی
سازمان CIA در گذشته، از عوامل فرقه رجوی، برای نفوذ به برنامه هسته‌ای ایران استفاده بسیاری می‌کرد. اما عموما استخدام این افراد توسط «موساد» صورت می‌گرفت. ترور بسیاری از شخصیت‌های علمی-هسته‌ای ایران توسط همین عوامل صورت گرفت. از آن سو، فرقه رجوی، از پشتیبانی بسیار خوب مالی در پشت پرده برخوردار است و با اتکا بر آن، در بسیاری از روزنامه‌های اصلی آمریکا تبلیغ می‌کند و تعداد قابل توجهی از سیاستمداران آمریکایی هم از طرف فرقه رجوی حرف می‌زنند. گاها، رقم‌های پرداختی از سوی رجوی به سیاستمداران آمریکایی، بسیار سنگین است. رجوی و فرقه اش، مدعی هستند که می‌خواهند حکومت ایران را به نام آزادی تغییر دهند. ادعایی عجیب که خود به ذات خود، دموکراسی در آن دیده نمی‌شود و مردم ایران آن را به هیچ می‌انگارند.

سیاستمداران آمریکایی حامی منافقین
از آنجایی که گروه تروریستی رجوی، یکی از بهترین منابع و ابزار جنگ محرمانه و مخفیانه اسراییل علیه ایران است، ‌خیلی طبیعی است که دوستان اسراییل در خاک آمریکا، اقدام به حذف نام این گروه از فهرست سازمان‌های تروریستی بکنند و این دقیقا بدین معناست که آزاد ساختن آن از بند، حمایت مالی شدیدش، و خیزش کنونی‌اش یعنی یک تهدید جدید علیه ایران. در واقع، «نئوکان‌»ها در همه شئونات -اعم از اندیشکده‌ها تا آیپک (AIPAC)- به دنبال حذف مجاهدین خلق از فهرست تروریست‌ها و حمایت تمام‌قد آن بوده‌ و هستند. از جمله مشهورترین افرادی که -علیرغم اعمال تروریستی سازمان تحت رهبری رجوی- وکالت تمامی امور مربوط به آن را بر عهده داشته‌اند، می‌توان به «ایلای وایزل» و «آلن درشوویتز» اشاره کرد.

ایلای وایزل که یک صهیونیست تمام‌عیار و وکیل منافقین بود و در سال ۲۰۱۶ درگذشت

«آلن درشوویتز» وکیل منافقین
قراردادهای چند میلیون دلاری مریم رجوی با شرکت‌های لابی‌گری در آمریکا که «پول‌های خوشگل» را در خفا در جیب نمایندگان کنگره می‌کنند، باعث شده که اکنون ندای یکصدای بسیاری از سیاستمداران آمریکایی‌ در دادخواهی به نفع فرقه رجوی به گوش برسد. تا قبل از سال ۲۰۱۲، دستمزد سخنرانی به نفع این فرقه تروریستی، ۱۵ هزار دلار بود  اما طبق آخرین گزارش از سوی «اد رندل» فرماندار پنسیلوانیا، آخرین قیمت به ازای هر سخنرانی به نفع آن، ۱۵۰ هزار دلار بوده است. رودی جولیانی، بابت هر حضور در مراسم  فرقه برای مدت زمان فقط ۲۰ دقیقه، ۲۰ هزار دلار از مریم رجوی دریافت می‌کند؛ یعنی دقیقه‌ای  ۱۰۰۰ دلار، بدین وسیله، سیاستمداران ما که رسما داعیه مقابله با تروریسم را دارند، عملا با دریافت رشوه و پول، از تروریسم حمایت می‌کنند.

مریم رجوی در کنار رودی جولیانی
این افسر سابق CIA و نویسنده آمریکن هرالد تریبیون در پایان آورد: پای ثابت رفاقت با فرقه رجوی، نئوکان‌هایی چون «جان بولتون» و مدیران سابق CIA همچون «جیمز ووزلی»، «مایکل هایدن»، و «پورتر گاس» هستند. همچنین ژنرال‌های سابق همچون «آنتونی زینی»، «پیتر پِیس»، «وسلی کلارک»، و «هیو شلتون» را شامل می‌شوند. از افراد دیگر، می‌توان به محافظه‌کاران سنتی نزدیک به دولت ترامپ همچون «نیوت گینگریچ»، «فران تاونسند»، «ایلاین کائو» اشاره کرد. مثلا، خانم تاونسند در تلویزیون ظاهر می‌شود و اقدامات ایران در منطقه را «اقدامات جنگ‌طلبانه» می‌خواند اما هرگز نمی‌گوید که از فرقه رجوی به عنوان یک گروه اپوزیسیون حکومت ایران پول گرفته تا اینگونه سخن بگوید.

انتهای پیام / مشرق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11502