• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

افشاگری: « سرهنگ وسلی مارتین » و ساندویچ های مرغوبِ رجوی

  • کد خبر : 11349
  • 26 اکتبر 2017 - 11:35

کسانی از خانواده ها که به قرارگاه منحوس اشرف مراجعه کرده اند ، گاها چهره ی « سرهنگ وسلی مارتین » و برخورد تند و خصمانه ی او را با خانواده ها مشاهده کرده و هم حرف های درگوشی آنان با فرماندهان دل سنگ باند رجوی را – که این یکی ها، دایر براذیت اعضای خانواده ها را بود – ملاحظه نموده اند.
بازهم دردوران او بود که به هنگام توهین و تف پرانی به اعضای خانواده ها ، ناظر عدم جلوگیری مامورانش ازاین کار زشت بوده اند! مامورانی که درطول این جهاد مقدس!! بر علیه خانواده ها ، مدام ساندویچ های مرغوب همبرگر از گماشتگان رجوی دریافت کرده و به جای جلوگیری از آزار خانواده ها که به طور قانونی و با مجوز دولت عراق آمده بودند ، خنده کنان به خوردن این ساندویچ ها مشغول می شدند !
اینها نمونه های آشکاری از رفتار این سرهنگ بود که خانواده ها ناظر آن بودند و حالا حساب باید کرد که درقفا چه می گذشته و این سرهنگ نماینده ی اشغالگران عراقی چه زد و بندهایی با باند رجوی داشته وچه امکاناتی برای «عشایر انقلابی» که به داعش تغییر نام یافت ، درکمپ اشرف تدارک می دید!!
او که مدتی است که به یکی از حامیان علنی باند رجوی تبدیل شده ، به این گروه اجازه داده است تا به نام او مطالبی در نشریات رجوی ها چاپ گردد.

یادداشت از نوید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11349

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»