• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

اعتراض جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل به رئیس جمهور آلبانی: خانواده ها خواستار ملاقات فوری با اسیران فرقه رجوی هستند/ اعتراض به «فاتمیر مدیو» حامی فرقه رجوی

  • کد خبر : 11076
  • 09 اکتبر 2017 - 11:30

جمعی از خانواده های چشم انتظارِ اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل، با انتشار نامه ای به رئیس جمهور آلبانی به سیاست های حمایتی این کشور از سران فرقه تروریستی رجوی اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، در نامه منتشر شده، خانواده های اسیران گرفتار در فرقه رجوی خواهان ایجاد شرایط  فوری ملاقات با اسیران خود شدند.

در این نامه همچنین به حامیان فعال این فرقه تروریستی نظیر افرادی چون فاتمیر مدیو، رهبر حزب جمهوری خواه در آلبانی نیز اعتراض شده و خواستار پاسخگویی این افراد در مقابل خانواده ها شده است.

متن کامل این نامه که توسط انجمن نجات مرکز استان اردبیل منتشر شده، به شرح زیر است :

جناب آقای ایلیر متا

رئیس جمهور محترم کشور آلبانی

سلام و درود

ضمن عرض احترام به استحضار می رساند، به یقین مطلع هستید جمع زیادی از اعضای فریب خورده فرقه رجوی که سال های گذشته در اردوگاه‌های متعلق به این فرقه تروریستی در عراق مستقر بودند به کشور آلبانی انتقال یافته و در آپارتمان های واقع در تیرانا تحت تدابیر شدید امنیتی زندگی می کنند.
نکاتی چند پیرامون چگونگی استقرار این افراد و اعمال تدابیر سخت گیرانه از سوی مسؤولان و رهبران این فرقه برای اسیران مطرح است که جهت نجات جان این اسیران از شما تقاضای رسیدگی فوری داریم .

فرقه رجوی که فرماندهان آن مسعود رجوی و مریم رجوی می باشد سالیان سال با روش های غیرانسانی فرزندان ما را گمراه نموده است . این فرقه خطرناک  هم اکنون آزادانه در کشورهای شما فعالیت نموده و به کمترین حقوق انسانی برای اعضای این فرقه از جمله دیدار با خانواده ها و دسترسی به اولیه ترین وسایل ارتباط جمعی چون تلفن، اینترنت و تلویزیون ارزشی قائل نیست.

البته سران فرقه رجوی با این عمل ضدانسانی در پی مخفی کردن زندانیان، جنایت ها، قتل ها و شکنجه های اسیران ناراضی هستند.

خانواده های اسیران فرقه رجوی ضمن اعتراض شدید به این موضوع، این ممانعت ها را در دنیای امروزی امری غیرقابل قبول می دانند و سوال می کنند چگونه یک کشور در مقابل اینکه فرقه رجوی مانع ملاقات اعضا با خانواده هایشان می شود عکس العملی نشان نمی دهد؟

متاسفانه در کشور شما افرادی نظیر فاتمیر مدیو، رهبر حزب جمهوری خواه در آلبانی  وجود دارند که از سیاست های غیر انسانی این فرقه حمایت می کنند و ما خواهان پاسخگویی این افراد به جهت حمایت از سران جنایتکار فرقه رجوی هستیم.

بدون شک در صورت عدم رسیدگی فوری به این موضوع، کشور آلبانی در آینده نزدیک یکی از قربانیان اصلی فرقه تروریستی رجوی خواهد بود.

هم اکنون اسیرانی که خواهان جدایی از فرقه رجوی هستند توسط مزدوران این فرقه و با ارائه گزارش های غلط به دولت شما در سیاه چاله های فرقه رجوی در آلبانی زندانی می شوند.

امروز خانواده های اسیران فرقه رجوی از شما انتظار دارند به حداقل خواسته قانونی ما که درخواست دیدار با اسیران است توسط شما، زیر نظر کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان  و صلیب سرخ جهانی جامه عمل پوشانده شود.

این خواسته به حق خانواده ها بارها توسط دفتر انجمن نجات استان اردبیل با ارسال نامه های مختلف پیگیری شده اما این بار از حضرتعالی این استدعا را دارد با توجه به اهمیت موضوع و رسالت های انسانی آن مقام محترم اقدامات لازم به صورت فوری انجام گردد.

در پایان لعن و نفرین می فرستیم بر رهبران فرقه تروریستی رجوی که با فریب دادن عده اى از فرزندان برومند ایران اسلامی، جسم و روح آنها را در چنگال خود اسیر نموده و مصیبت های فروانی را نصیب خانواده های اسیران کردند.

ان شا الله که به زودی با عنایت خداوند منان و حضور فعال خانواده ها شاهد برچیده شدن این لانه نفاق بوده و حضور این اسیران را در آغوش گرم خانواده های خود ببینیم .

 

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل

 

انتهای پیام

 

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11076