• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

تروریسم عربی – رجوی

  • کد خبر : 11052
  • 09 اکتبر 2017 - 0:04

رسانه های باند رجوی در خبری نوشتند :« عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان جمعه ۱۴مهر ۹۶ گفت که ایران هنوز اولین حامی تروریسم در جهان است. وی تأکید کرد: تهران باید از حمایت تروریسم و ناامن کردن کشورهای منطقه دست بردارد. »

در وضعیت فعلی ، آنچه ایران انجام می دهد ، مبارزه با تروریسمی است که یکی از منابع ، بانیان وسرشاخه های مهم آن ، دولت عربستان است! اینکه ایران عملا با تروریسم مبارزه می کند ، ادعای من نیست. بلکه دونالد ترامپ نیز دراوایل به قدرت رسیدنش که هنوز مرعوب نئوکان ها ( نمایندگان اصلی دولت پنهان آمریکا ) نشده بود ، با صراحت کافی این مسئله را تایید کرد!!

تحریم های برعلیه ایران ، عمدتا برای تسلیم کردن کامل ایران است وگرنه اگر قرار بود که کشوری را به خاطر حمایت از تروریسم تحت فشار و تحریم قرار دهند ، عربستان واربابان ودوستان جهانی ومنطقه ای اش ، شامل این تحریم می شدند که نشد و این بیانگر آن است که موضوع چیز دیگری بوده و با قدری تساهل می توان گفت که عملا و در اصل کشورها و مردم نافرمان در برابر سلطه گران و متحدان مرتجع آن اند که مورد تحریم قرار می گیرند!!

آیا شما اربابان رجوی که دست ازاین کارها برنداشته اید ویکی از ارکان مهم تروریسم پروری از اواسط قرن بیستم بوده اید ، عضو فعالی درجامعه ی جهانی هستید ؟!

اگر جوابتان مثبت است ، چه توضیحی درمورد قطعنامه های سازمان ملل متحد درمورد خود را دارید که طی آن دولت شما را به کودک کشی وسیع محکوم کرده است ؟!

نیک که به مسئله بنگریم ، دولت عربستان در موقعیتی نیست و هرگز نبوده که بخواهد اداهای ضد تروریستی درآورد وچه بهتر که بکوشد این حرف ها را مطرح نکند تا خفتگان کماکان درخواب باشند!

دراین مورد ، عربستان وباند رجوی اش ، درخانه ی شیشه ای نشسته اند و به صلاح شان نیست که به سوی دیگران سنگ پرتاب کنند!

یادداشت از وحید

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11052