• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

افشاگری:مزدوران رجوی در اطراف کمیساریا در آلبانی می چرخند/ حکایت مزدوری خائن به نام سرفراز رحیمی

  • کد خبر : 11050
  • 08 اکتبر 2017 - 23:52

  سرافراز رحیمی طوماری که نجات یافتگان تهیه کرده بودند همراه با اسامی امضاء کنندگان را قبل از اینکه به دست کمیساریا برسد نزد فرقه برد و حتی تلاش نمود تا در متن آن به نفع فرقه دست ببرند. او همیشه سعی می کرد تمامی اقدامات نفرات در کمیساریا را خنثی نماید. همچنین تلاش می کند تا حس بدبینی را در میان نجات یافتگان ایجاد کرده و بین آنان شکاف بیندازد.

سرفراز رحیمی که با نام داریوش شناخته می شود نزدیک به یکسال است که از فرقه رجوی جدا شده است. او دو ماه بعد از جدائی با یک زن آلبانیایی ازدواج کرد و سپس وارد فعالیت های اقتصادی شد.

از همان ابتدا گزارشاتی می رسید که وی نفر مشکوکی است و خواسته شد تا نسبت به تحرکات او هشدار داده شود ولی ترجیح دادیم افشاگری نکنیم تا بلکه مرور زمان مسائل را حل نماید.

حدود پنج ماه پیش او به تحریک فرقه رجوی اظهاراتی علیه دو نفر دیگر از نجات یافتگان بیان داشت که در سایت فرقه منعکس گردید. در همین رابطه مطلبی با عنوان « زمین گیر شدن مریم رجوی در آلبانی و واکنشی از سر استیصال » در سایت سحر در واکنش به اظهارات وی انتشار یافت.

مشخصا مسؤولین فرقه از او می خواهند تا ضمن متهم کردن دیگران توبه نامه بنویسد و کسانی که حاضر به همکاری با فرقه رجوی نیستند را محکوم نماید که او این کار را کرد و این بهانه ای برای فرقه رجوی شد تا مستمری پناهندگی چند نفر که توسط فرقه رجوی پرداخت میشد قطع شود.

این خود شیرینی برای فرقه، گزگ به دست سران فرقه داد تا کسانی که همکاری نمی کنند را به بهانه ارتباط با ایران تحت فشار قرار دهد و حقوقشان را قطع نماید. فرقه پول بیشتری به او پرداخت نمود و البته در مقابل خدماتی علیه نجات یافتگان طلب کرد که او هم این خدمات را، از جاسوسی گرفته تا دادن اطلاعات غلط به کمیساریا و اذیت و آزار نجات یافتگان، ارائه داد.

او بیشتر اوقات همراه با مهدی سلیمانی عامل فرقه رجوی دیده می شود و از او خط می گیرد. اکثر مواقع در اطراف رمسا (کمیساریا در آلبانی) می چرخد یا در کافه کنار آن مستقر می گردد و برای فرقه اطلاعات از رفت و آمدهای نجات یافتگان جمع می کند.

سرفراز رحیمی مدام پیام های فرقه و توصیه های مسئولین را برای نجات یافتگان می برد و آنها را تهدید می کند تا با کسانی که همکاری نکرده و مستمری شان قطع شده است رابطه نداشته باشند. در خیلی موارد این گنده گویی ها و فضولی ها باعث شده که نفرات با او برخورد تند داشته باشند و به او تذکر بدهند که کاره ای نیست اما وقاحت و پر رویی او بیش از این حرف هاست.

لازم به ذکر است که او فرد فوق العاده ولخرجی است و در حال حاضر تنها منبع امرار معاش او حقوقی است که فرقه به او می دهد و فرقه از این حس احتیاج او سوء استفاده کرده و او را وادار نموده تا همه نوع همکاری با فرقه انجام دهد.

یک نمونه اش هم همین آخرین مزدوری او برای فرقه بود. او طوماری که نجات یافتگان تهیه کرده بودند همراه با اسامی امضاء کنندگان را قبل از اینکه به دست کمیساریا برسد نزد فرقه برد و حتی تلاش نمود تا در متن آن به نفع فرقه دست ببرند. او همیشه سعی می کرد تمامی اقدامات نفرات در کمیساریا را خنثی نماید. همچنین تلاش می کند تا حس بدبینی را در میان نجات یافتگان ایجاد کرده و بین آنان شکاف بیندازد.

هر چه این مدت جداشدگان در برابر این خودفروخته و برخی دیگر مانند او که در فرصت مناسب افشا خواهند شد سکوت کردند و سعی نمودند تا از در نصیحت وارد شوند فایده ای نداشت و گویا این قبیل افراد پول مزدوری به مذاقشان خوش آمده و جری تر می شوند.

نجات یافتگان بارها به سرفراز رحیمی هشدار داده اند تا دست از مزاحمت های خود در قبال کارشان با کمیساریا بردارد اما او که شدیدا به پول سازمان برای ریخت و پاش هایش محتاج است وقعی نمی گذارد و اعتنایی نمی کند و گویا حساب می کند که شرایط همیشه به این گونه خواهد ماند.

این مزدور تصور می کند که پشتش به فرقه رجوی در آلبانی و کسانی که در کمیساریا و پلیس خریده شده اند گرم است، اما غافل از اینست که خود فرقه هم پایه هایش لرزان بوده و در حال فروپاشی است. قطعا زمستان خواهد رفت و روسیاهی به زغال خواهد ماند.

او علنا افراد را تهدید می کند که اگر به حرف او گوش ندهند گزارش آنها را می دهد که با ایران همکاری دارند و برخی افراد مرعوب تهدیدات او شده و برای اینکه مزدور سرفراز رحیمی گزارش غلط در خصوص آنها ندهد و تنها منبع امرار معاش آنان قطع نشود خود را به دست خود ایزوله کرده اند و در هیچ فعالیت صنفی شرکت نمی کنند.

نجات یافتگان در آلبانی بارها و بارها از ما افشای این مزدور خودفروخته را خواسته اند اما ما هر بار از بردن نام او اجتناب کرده و به این امید بودیم که او دست از کارهایش بردارد و به جامعه نجات یافتگان در آلبانی که روز به روز بزرگ تر می شود بپیوندد. اما ظاهرا هزینه های هنگفت زندگی او اجازه چنین کاری را به او نمی دهد.

البته ما همچنان امیدوار هستیم که شرایط کنونی فرقه تروریستی رجوی چشمان بسته سرفراز رحیمی و دیگران را باز کند و این قبیل افراد دست از مزدوری بردارند و با جامعه نجات یافتگان همراه گردند. قطعا فرقه وقتی کارش با چنین امکانات یک بار مصرفی تمام شود آنان را دور خواهد انداخت و آن وقت دیگر امثال “داریوش” ها از همه جا رانده خواهند ماند.

داریوش با نام اصلی سرفراز رحیمی برای خنثی نمودن حرکت صنفی نجات یافتگان و امضای طومار برای کمیساریا بازهم تلاش می کند. او سعی دارد در برابر کمیساریا این طور وانمود کند که فرقه رجوی هیچ تقصیری ندارد و این نجات یافتگان هستند که مقصرند.

یکی دیگر از مزدوری های اخیر این فرد معلوم الحال این بود که تلاش می کرد افراد را بدون داشتن مجوز وزارت کشور به تظاهرات در مقابل دفتر رمسا تشویق نماید که به موقع این ترفند که خط آن مستقیما از جانب سازمان برای درگیر کردن نجات یافتگان با پلیس داده شده بود خنثی گردید.

پایگاه خبری – تحلیلی فراق از عموم نفرات نجات یافته از فرقه رجوی می خواهد تا در حرکت جمعی صنفی که برای احقاق حقوق حقه خود در برابر کمیساریا شروع نموده اند تا رسیدن به مقصود پایدار و استوار بمانند و از مراجعات مکرر خود به رمسا خسته و ناامید نشوند و هیچ باکی به خود راه ندهند. قطعا ظفر با صابرین است.

انتهای پیام / بنیاد خانواده سحر

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11050

نوشته های مشابه

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود

09آوریل
سپیده‌دمِ سپهبد
گذری بر زندگی شهید صیاد شیرازی

سپیده‌دمِ سپهبد