• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

یک جدا شده خطاب به اعضای درون فرقه: نگذارید «گزمه» های مریم رجوی بر شما مسلط شوند

  • کد خبر : 11024
  • 06 اکتبر 2017 - 10:47

الان به باقی مانده این نفرات باید گفت که شما آگاه واختیار دارید و نگذارید که مریم قجر همانند مسعود رجوی از شما سواستفاده کنند . امروز  باید بر این فرقه شورید .

گزمه معادل پاسبان در لغت فارسی است. می خواستم این را به تمام مردم خوبم بگویم که در فرقه گزمه هایی مزدور حضور داشته و دارند.  روز اول با زدن نفرات در زندان های مخفی در فرقه خود را نشان دادند و بعد کم کم خود را در نشست ها رو  کردند. به عنوان نمونه بگویم که وقتی در نشستها بحثی می شد، رجوی به خاطر اینکه مهر تائیدی به سیاست های کثیفش بزند این گزمه ها و نیروهای آماده ی خود فروخته که تعدادشان به ۵۰ نفر می رسید را به کار می گرفت تا نفرات دیگر جرات سوال نداشته باشند.

اگر اعضا مخالف سیاست های رجوی بودند قبل از اینکه رجوی پاسخ آنها را بدهد با این گزمه ها روبرو می شدند . شاید باورتان نشود به قدری این نفرات بزدل هستند که حتی صحبتهایشان از قبل توسط فرمانده هان بالا نوشته شده و آنها هم طوطی وار درنشست ها آنها را تکرار می کنند . این نفرات حتی در شکنجه نفرات پایین تر از خود دست داشتند که خود نفرات زندانی درصحبتهایشان با من اسم آنها را به زبان می آوردند  و می دیدم که همان نفراتی هستند که در نشست های رجوی فعال هستند.

متاسفانه نمیتوانم اسمی از این گزمه ها بیاورم چون شاید این نفرات از کارهای خود پشیمان بشوند چون ما مقصراصلی را خود رجوی می دانیم . ما بر عکس رجوی عمل می کنیم ضعیف کش نبوده و نیستیم. در سایت های فرقه پر از توهین و به قول خودشان افشاگری آن هم با مدارک جعلی است و می خواهند مثلا آبروی نفرات را ببرند و ضربه بزنند. حتی اگر امروز بالاترین نفرات خودشان هم جدا بشوند و بخواهند روشنگری کند، به قول خودشان می خواهند آن ها را بی آبرو کنند !!؟  ما اعضای فرقه را بی تقصیر می دانیم چون که خودم در بین آنها بوده ام و فقط رجوی ملعون و جنایتکار را مقصر همه چیز می دانیم.

اینجا هم می خواستم به تمام این نفرات که ناخواسته گرفتار این موضوعات شدند را آگاه کنم . این را بگویم که تعدادی از همین گزمه های سابق که بیرون آمده اند ، الان به اشتباه خود پی برده اند .خودشان می گویند که مغز شویی شده بودند و آنها را توجیح می کردند که چگونه هوچی گری کنند . الان به باقی مانده این نفرات باید گفت که شما آگاه واختیار دارید و نگذارید که مریم قجر همانند مسعود رجوی از شما سواستفاده کنند . امروز  باید بر این فرقه شورید .

یادداشت از سعید زمانی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=11024