• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

عباس محمد پور، یکی از جدا شده های فرقه رجوی: شکستن ذهنیت بیمار اعضای اسیر در فرقه رجوی نیاز به تلاش بیشتر خانواده ها دارد

  • کد خبر : 10787
  • 23 سپتامبر 2017 - 10:41

در جریان همایش و گردهمایی خانواده های یزدی با حضور ابراهیم خدابنده و خانم میرباقری از عباس محمد پور که نزدیک به دوسال است از فرقه رهایی پیدا کرده و از آلبانی به میهن بازگشته، دعوت به عمل آمد تا توضیحاتی ازچگونگی رهایی و بازگشت خویش به خانواده ها توضیحی ارائه دهد .

عباس محمد پور در ابتدا از اینکه بعد از ۲۷ سال خود را درمیان خانواده ها احساس می کند ابراز خوشحالی نمود.
وی ابتدا از حضور خود در جمع خانواده های یزدی اسیران دربند فرقه ابراز خوشحالی کرد و بعد از معرفی خود درخصوص پروسه آشنایی، اسارت و جدایی خود از فرقه رجوی توضیحاتی داد و چنین ادامه داد:
برای من تصورش خیلی سخت بود که روزی از بند اسارت حصارهای ذهنی رجوی آزاد و خودم را در جمع شما و دنیای آزاد ببینم شاید برای شما باورش سخت باشد که سران فرقه در طی این سالیان با استفاده از پیچیده ترین شیوه های مغزشویی و تحت کنترل گرفتن مستمر اعضا چگونه سیستم روح و روان و توان تصمیم گیری و انتخاب را از آنها گرفتند.
من با یقین به شما می خواهم بگویم حتی یک نفر خواهان ماندن درفرقه رجوی نیست ولی شکستن ذهنیت اعضایی که سالیان هدف سهمگین ترین بمباران های تبلیغاتی و دروغ پردازی عوامل رجوی بوده اند نیاز به تلاش هرچه بیشتر شما و گذر زمان دارد. شما تصور کنید نفراتی که سالیان در یک محل بسته و بدون داشتن کوچک ترین امکان وسایل ارتباط جمعی از جمله تلفن، موبایل، اینترنت، نامه تحت شستشوی مستمر فرقه بوده وحقایق به آنها وارونه القاء میشد و از طرف دیگر مستمرا خبر اعدام خویشاوندان و یا اعدام خودش درصورت بازگشت به ایران به او داده میشد چگونه می توان از او انتظار داشت که تصمیم گیری نماید. خیلی سخت است شما با یک فرقه مهیب و مخرب روبرو هستید.


وقتی اعضا به آلبانی منتقل شدند سران فرقه تلاش نمودند تا به نحوی مناسبات حاکم براشرف را هم درکشور آلبانی جاری کنند و برای این منظورخود به هرشیوه ای از جمله با قطع کردن مستمری ماهیانه پناهندگی اعضا را برای ادامه پروسه اسارت درمناسبات فرقه تحت فشار قرار دهند. آقای محمدپور درهمین رابطه با بیان نمونه ای از مشکلات مالی خود در کشور آلبانی گفت : من با یکی ازدوستانم که با خانواده اش در ایران ارتباط برقرارکرده بود دیداری داشتم که سران فرقه از این دیدار ما مطلع شده وقتی من برای دریافت مستمری ماهیانه به آنها مراجعه کردم گفتند که مستمری شما قطع شده است ! وقتی علت را پرسیدم گفتند : “که شما با وزارت اطلاعات درایران ارتباط گرفته ای “!
واقعیت این بود که هدف من از دیدار با دوستم دادن شماره موبایل خودم به او بود تا بتواند ازطریق خانواده اش درایران ردی ازخانواده ام پیدا کند . به همین دلیل می گویم که سرکردگان فرقه رجوی از تماس اعضا با خانواده هایشان درایران وحشت دارند که مبادا خانواده ها آنها را درجریان واقعیت های دنیای آزاد قرار دهند لذا به ترفند ارتباط با وزارت اطلاعات متوسل می شوند و بخاطر همین اقدام من یک ماه در تنگنای شدید مالی قرار گرفته بودم.
آقای محمد پور همچنین درمورد علت سفر اخیر مریم رجوی و نمایش مضحک دعوت او ازجان مکین سناتورجنگ طلب آمریکایی گفت دقیقا بخاطر مقابله با بحران جریان مسئله داری و ریزش نیروها می باشد .وی همچنین رهنمودهایی درخصوص چگونگی تلاش خانواده ها برای کسب خبر و رهایی فرزندانشان درآلبانی ارائه داد .

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز یزد

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10787