• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

مزدوران مریم رجوی علیه نجات یافتگان وارد عمل شدند

  • کد خبر : 10749
  • 21 سپتامبر 2017 - 13:12

در این روزها باز هم مریم رجوی علیه نفراتی که نجات یافته اند و از دستگاه شیطانی او بیرون آمده اند وارد عمل شده و با استفاده از یک تعداد معلوم الحال که برای فرقه رجوی جاسوسی و مزدوری می کنند تلاش می نماید تا اقدامات آنان را خنثی کند. این مزدوران مترصد هستند تا در خصوص هر حرکتی یا هر موضوعی دوستان خودشان را بفروشند. آن هم به بهای اندکی پول اضافی یا اینکه فرقه پول آنها را سر موقع بدهد.

این دیگر شرم آور است. از طرف دیگر هر کسی را در یک منطقه گذاشته اند، جایی که بیشترین تراکم نفرات نجات یافته وجود دارد. این گماشتگان مأموریت دارند تا کوچکترین تحرکات نجات یافتگان را گزارش نمایند. اسامی آنان در فرصتی مناسب بطور کامل افشا خواهد گردید.

باید از آنها پرسید که با این کارها به کجا خواهید رسید؟ شما مزدوران در آینده در برابر رفقای خود چه خواهید گفت؟ همین حالا هم این افراد بخاطر سفید سازی خودشان تا می توانند علیه فرقه داد سخن می دهند که بگویند که خودشان را به مریم رجوی نفروخته اند. ولی احوال آنان و اعمالشان بر ما معلوم است.

این روزها روزهای سرنوشت سازی است، چون که نفرات نجات یافته دارند به تدریج حمایت می شوند که بعدها خود مریم رجوی باید از کرده های خود پشیمان بشود. چون دیگر عکس گرفتن و گزارش دادن به فرقه بخاطر قدری پول بیشتر و همچنین از قطع مستمری افراد خبری نیست و آن زمان وقت افشا کردن مزدوران در برابر خانواده ها خواهد بود.

این جاسوسان و مزدوران در محل رمسا در تیرانا می نشینند تا ببینند چه کسی می آید و چه کسی می رود و چه تحرکاتی صورت می گیرد تا به لانه جاسوسی مریم رجوی و مزدورانش خبر بدهند.

به مریم رجوی باید گفت که از این پس زمان علیه دستگاه فروپاشیده تو به جلو می رود. روز رهایی همه اسیران در بند فرقه تو و شوهرت فرار رسیده است. پس منتظر باش تا روزهای به مراتب بدتر را شاهد باشی ای مریم قجر عضدانلو.

یادداشت از مجید آتش افروز

انتهای پیام – بنیاد خانواده سحر
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10749