• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

به بهانه سالگرد تاسیس فرقه رجوی: خشت اول چون نهد معمار کج

  • کد خبر : 10607
  • 14 سپتامبر 2017 - 13:44

لازم است در سالگرد تاسیس فرقه رجوی نکته ای را یادآوری کنم ، بنیانگذار سازمان حنیف نژاد گفته بود مبارزه را به عنوان علم باید فرا گرفت و بدان عمل نمود و سپس در فرهنگ سیاسی جامعه وارد کرد وی برای اولین بار ضرورت مبارزه حرفه ای و تمام وقت را در دستور کار و بر روی مبارزات تعطیلات آخر هفته ای خط بطلان کشید .

حنیف نژاد به اصطلاح معتقد بود که ، مرزبندی حقیقی نه بین «بی خدا» و «باخدا» ، بلکه بین استثمار شونده و استثمار کننده در صحنه عمل اجتماعی و سیاسی ترسیم می‌شود.

در حقیقت سازمان در مقاطع اولیه به مدت ۶ سال با کار گسترده سیاسی تشکیلاتی مخفی به فعالیت ادامه دادند .

اما پس از ضربه اول شهریور ۵۰ و دستگیری های بعد از آن که ۹۰ درصد از کادرها و صد در صد مرکزیت سازمان توسط ساواک و با همکاری رجوی دستگیر شدند.

اما واقعیت تلخ تر این است از وقتی که سکان سازمان را رجوی تروریست بدست گرفت اصول اولیه کم رنگ شده و تشکیلات به سمت فرقه ای پیش رفت .

اعضای دفتر سیاسی را به اسم انقلاب منحل و سپس قدرت را در خودش متمرکز نمود به اسم رهبری حرف اول را خودش می زد و تمام تصمیم گیری های مهم و ریز و درشت به عهده رجوی بود ، اگر یکی مانند علی زرکش که عضو دفتر سیاسی و نفر شماره ۲ فرقه بود در نتیجه زیر بار انقلاب درونی رجوی نرفت وی را ابتدا خلع رده و در پایین ترین رده تشکیلاتی سازماندهی کرد در واقع از طرف رجوی ایزوله شده بود به عنوان راننده خودروی سبتیک ( لجن کش ) در قرارگاه اشرف کار می کرد تا در عملیات مرصاد به طرز مشکوکی کشته شد .

شرایط کنونی مریم قجر ، با جانی ترین و جنایتکارترین عناصر آمریکایی یعنی همان استثمار کننده که حنیف نژاد نام برده بود مزدوری کرده و برای پیشبرد اهداف خویش هیچ مرزی نیست که رد نکرده باشند .در حقیقت بنا به مصداق ضرب المثل معروف : خشت اول گر نهد معمار کج / تا ثریا می رود دیوار کج .

یادداشت از محمد رضا گلی

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز مازندران

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10607

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی