• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تسلیت به خانواده داغدار حافظ نصرتی / باز هم پدری چشم انتظار و حسرت به دل ترک دنیا کرد

  • کد خبر : 10536
  • 11 سپتامبر 2017 - 13:30

درد من، درد فراق است، خدایا کم نیست

اشکهایم بجز از فراق و غم و ماتم نیست

بر دل غم زده و بغض پر از فریادم

بجز آن لطف نگاه پدرم مرهم نیست

متاسفانه با خبر شدیم پدر رنجور و چشم انتظار حافظ نصرتی از اسیران فرقه رجوی، حسرت به دل چشم از این جهان خاکی فروبست.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، رقیه افسر، همسر صبور آقای نصرتی در تماس با دفتر انجمن نجات استان اردبیل ضمن اعلام این خبر گفت: پدرِحافظ  در حالی ترک این دنیا کرد که بر لبش مدام نام فرزند خود را ذکر می کرد و در حسرت به آغوش کشیدن او بود.

وی اظهار داشت: پدر حافظ سالیان زیادی بود که در غم فراق فرزند در بستر افتاده بود و به غیر از عکس حافظ فرد دیگری را نمی شناخت.

این مادر فداکار نامه های متعددی به نهادهای بین المللی نوشته است و تاکنون پاسخی دریافت نکرده است. مادر دردمند و چشم به راه حافظ در سال ۱۳۸۲ همراه پسر دوم خود رافق نصرتی برای ملاقات فرزند اسیرش راهی قرارگاه اشرف شد و با هزاران مصیبت و نگرانی موفق گردید با حافظ فقط برای دقایقی کوتاه دیدار نماید.


خانواده حافظ نصرتی از اعضای فعال انجمن نجات استان اردبیل هستند که شبانه روز پیگیر وضعیت فرزند گرفتار خود در فرقه رجوی هستند.

همچنین برادر حافظ  نصرتی با حضور در دفتر انجمن نجات استان اردبیل گفت: ۳۰ سال است چشم به راه برادرم هستیم و به هر دری می زنیم نمی توانیم او را پیدا کنیم.

رافق نصرتی ادامه داد: مادرم بیمار است و پدر هم در فراق برادرم  رخ در نقاب خاک کشید و از این دنیا رفت اما امیدوارم که با این وضعیت هر چه سریع برادرم بتواند برای آینده خودت تصمیم بگیرد و ما را از سال ها بی قراری و نگرانی رهایی بخشد.

این برادر مهربان و چشم انتظار در پایان اظهار داشت: واقعیت این است که برای ما مقدور نیست به آلبانی بیائیم برای اینکه نشانی از برادرم و  توانی برای آمدن نداریم اما می خواهم  برادر عزیزم لااقل از طریق همین سایت برای ما شماره ای بفرستد تا فقط چند کلمه با او صحبت کنیم و چشم انتظاری های خانواده را برای او بازگو کنیم.

انجمن نجات استان اردبیل برای روح این پدر درگذشته غفران و رحمت الهی و برای خانواده محترم نصرتی صبر و شکیبایی آرزومند است.
در همین باره ببینید:

پیام ویدئویی رافق نصرتی برای برادر خود

 

انتهای پیام

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10536