• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشاگری مهم از آخرین ترفندها و فشارهای سران فرقه بر اعضای معترض / خانواده ها آگاه باشند

  • کد خبر : 10516
  • 07 سپتامبر 2017 - 9:53


با سلام به خانواده های محترم اسرای در بند رجوی خائن. می خواستم شما را در جریان آخرین ترفندها و فشارهای سران فرقه بر اعضای معترض و خواهان جدایی در کمپهای فرقه قرار بدهم. همانطور که در جریان هستید طرح توطئه انتقال اسرای دربند با تلاش و پشت کار و افشاگریهای مستمر شما و اعضای جدا شده از فرقه علی رغم تلاشهای سران فرقه که تمام قوا پشت این قضیه رفته بودند و در فضای انتخاباتی آلبانی و شکلاف بین احزاب درگیر برای کسب قدرت سیاسی می خواستند در این فرصت از آب گل آلود ماهی بگیرن از آوردن لابیهای جنگ طلب خود و مخارج بسیارسنگین و ترتیب دادن برنامه های مختلف برای قدرت نمایی کاذب گرفته تا همکاری با احزاب مختلف برای تغییر روند سیاسی و همزمان برخلاف قوانین آلبانی و بدون اطلاع مقامات دولتی بطور زیر زیریکی از طریق مزدوران آلبانیایی و طرفدار خود در احزاب آلبانی کار ساخت و ساز زندان مورد نظرش را در خارج از شهر با سرعت هرجه بیشتر پیش ببرد و آنرا آماده روند انتقال تدریجی نماید، بطوریکه حتی مقامات دولتی هم متوجه این انتقال نشوند.

اما خدا را شکر که تا اینجای کار با تلاشهای شما خانواده های محترم و افشاگریهای اعضای جدا شده از این فرقه  سرش به سنگ خورده و فعلا کشتی انتقال به گل نشسته، اما سران فرقه دست از تلاش برای محقق کردن این رویای خود بر نمی دارند چون الان در کار انتقال مشکل پیش آمده و اعتراض همه بلند شده همه سران فرقه و شخص مریم رجوی دست بکار شده اند تا با فشار و محدودیتهای جدید وبا تهدید و شانتاژ نفرات معترض را از جدا شدن منصرف کنند.

طبق اطلاعات موثق که به بیرون درز کرده، در نشستهای مختلف برای ترسوندن نفرات معترض تهدید کرده اند که همه نفرات جدا شده از این فرقه را مخصوصا آنهایی که در آلبانی جدا شده اند اعدام به اصطلاح انقلابی و خذف فیزیکی کنند و یا گفته اند که هر کس می خواد جدا شود مسائل مالی او را حل نخواهند کرد و کمیساریا هم هیچ حقوق پناهندگی به آنها نمی دهد. یا اینکه نفرات جدا شده از سازمان الان برای حل مسائل مالی خودشون زباله گردی می کنند و در زباله ها دارند پلاستیک جمع می کنند تا بفروشند و مخارج خود راتأمین کنند، یا اینکه این نفرات گیر باندهای قاچاق مواد مخدر افتاده و معتاد شده اند، یا اینکه در آلبانی بدلیل فشار مالی و اقتصادی مجبور شده اند به کشورهای همجوار فرار و گیر بیفتند و با بدترین وضعیت در کمپها زندگی کنند.

اعضای خواهان جدا شدن و معترض را بمدت یکماه در قرنطینه زندانی می کنند و او را تحت فشار روانی قرار میدهند و هر روز سران فرقه به نوبت برای او نشست شستشوی مغزی می گذارند و با تهدید و تطمیع و وعده و وعید کاری می کنند که او را منصرف بکنند. اما بتازگی آخرین ترفندی که  بکار برده اند تعویض شماره تلقن همه اعضاء است. شماره تلفنی که فقط برای تماسهای داخل شهر و نه خارج شهر کاربرد دارد و برای کنترل نفرات می باشد را عوض کردند تا همه امکانهای وصل به بیرون با اعضای جدا شده را از بین ببرند و همه را توجیه کردند که شماره خود را نباید به کسی بدهند تا اطلاعات سیاه چالهای فرقه به بیرون درز نکنه. ولی زهی خیال باطل با همه این بگیر و ببندها امروز مطلع شدیم که یکی دیگر از فرماندهان فرقه با استفاده از غفلت سران فرقه به دنیای بیرون، دنیای آزاد قدم گذاشته، رهایی این عزیز رو بهش تبریک می گم. خدا را شکر که از دام و اسارت این فرقه جهنمی رها شدی. امیدوارم که بقیه اسرای فرقه از این جهنم رها شوند. البته این بستگی به فعالیت ما نجات یافتگان و رها شدگان از این جهنم و مخصوصا خانوادهای اسرای فرقه رجوی داره. نباید دست روی دست گذاشت و گفت نمیشه کاری کرد. باید همه نسبت به این وضعیت اعتراض کنیم. نامه به مقامات آلبانی و بقیه ارگانهای حقوق بشری نوشت و همه را نسبت به این وضعیت مطلع کرد تا سران فرقه نتوانند نقشه شوم خود را پیش ببرند .

یادداشت از رسول جعفری

انتهای پیام / بنیاد خانواده سحر

 

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10516

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی