• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

ترقند های کثیف مریم رجوی علیه نجات یافتگان

  • کد خبر : 10510
  • 07 سپتامبر 2017 - 9:47

چند روز پیش برای دریافت مستمری پناهندگی که فرقه رجوی موظف است طبق قرار با کمیساریا به نجات یافتگان بپردازد رفته بودم. وقتی وارد آپارتمان شدم من را وارد اتاقی کردند که مزدوری به اسم جواد خراسان (اسماعیل مرتضایی) نشسته بود و من برای خواندن مطالب و یکسری اخطاریه های او باید یک و نیم تا دوساعت آنجا می ماندم.

حرفش این بود که ما از این ماه فقط سی هزار لک (حدود ۳۰۰ دلار یا ۲۰۰ یورو) میدهیم و از ماه دیگر پولی به تو و دیگران تعلق نمی گیرد. بعدا توضیح داد که تعداد زیادی از نفرات به خارج از آلبانی رفته اند و تو هم می توانی از آلبانی بروی. گفت برو یک کشوری که شغل و کار باشد و بتوانی در آنجا درآمد خوبی داشته باشی.

منظورش از کسانی که به خارج از آلبانی رفته اند همان نفراتی هستند که به همین شکل فریب داده شدند و آنها به فرقه رجوی اعتماد کردند و با پرداخت چندین هزار یورو که توسط خانواده هایشان تامین شده بود تلاش نمودند تا به دیگر کشورهای اروپایی بروند، اما حالا مدتهاست که در کشورهای مجاور آلبانی در اردوگاه های پناهندگی در شرایط بسیار بدی گرفتار می باشند.

راستی چرا سران این فرقه برای کار و درآمد ما در دیگر کشورها دل می سوزانند؟ آیا واقعا اینطور است؟ این فرقه هرگز به فکر ما نبوده و نخواهد بود. آنها میخواهند که ما در این دام بیفتیم و گرفتار بشویم و دیگر موی دماغشان نباشیم و حق خود را مطالبه نکنیم. هدف آنها این است که ما در آلبانی حضور نداشته باشیم و نفرات درون مناسبات ما را نبینند، چون این امر باعث میشود که آنها هم یا درخواست جدایی بدهند و یا از ترس اینکه به قرنطینه نروند فرار کنند.

وقتی سر مسئله قطع مستمری پناهندگی اعتراض میکنیم میگویند بروید به کمیساریا شکایت کنید. در صورتی که بعد از گذاشتن تمامی عمر مفیدمان به صورت شبانه روزی در سخت ترین شرایط برای این فرقه لعنتی وقتی سر پیری جدا شدیم این گروه مسئولیت مالی ما را قبول کرد و در برابر ما و حل و فصل مسئله مالیمان مسئولیت پذیرفت. در صورتی که ما هیچ گاه از ابتدا طرف حساب کمیساریا نبودیم و فرقه واسطه ما بود.

ظاهرا در یک تبانی کثیف بین فرقه رجوی و کمیساریا قرار شده که کمیساریا پول مستمری همه نفرات را به این گروه جنایت کار بدهد، و فرقه مقدار زیادی از پولی که بابت هر فرد میگیرد را به جیب خود می ریزد و مقدار کمی هم به نجات یافته می داد. آنهم با هزار فشار و تحقیر و وادار کردن فرد به جاسوسی و غیره. رقمی که می بایست بدهند طبق گفته کمیساریا ۶۰۰ یورو در ماه است. اول ۵۰۰ یورو میدادند. بعد ۳۰۰ یورو شد. این ماه ۲۰۰ یورو دادند و از ماه بعد هم قطع می کنند.

مریم رجوی که کارد بزنی خونش در نمی آید، شخصا وارد شده و پول ما نجات یافتگان را قطع کرده است. علت خیلی روشن است. میخواهد انتقام تمام شکست ها و ناکامی هایش را از ما بگیرد. چون ریزش نیرو به جریان فزاینده تبدیل شده است، چون وضعیت داخل فرقه آنقدر بهم ریخته است و مسئله داری آنقدر زیاد شده که از هر طریقی که وارد می شوند نمی توانند جلوی فرار اعضای حتی با سابقه را بگیرد.

سفرهای پی درپی مریم رجوی خائن و جنایتکار به آلبانی به همین خاطر است. چون مسئولینش نتوانسته اند جلوی این وضعیت را بگیرند. مسائل افراد با دیدن نجات یافتگان بیشتر و بیشتر میشود. لذا اینبار شانس خودش را با قطع مستمری ما امتحان میکند و ترفند و حقه این بار آنها این است که ما توان مالی نداریم که این حرف یکی دیگر از دروغهای رجوی جنایتکار است. مشکل مالی یک دروغ است. اگر مشکل مالی دارید چرا برای هر یک دقیقه سخنرانی یک سناتور از دور خارج شده و لابیهای جنگ طلب هزار یورو پرداخت میکنید و برای شوهای مختلف میلیونها دلار خرج میکنید؟ فکر میکنید این پولها از کجا میاید؟ قسمتی از حقوق پناهندگی ما است که دارید میخورید.

نه مشکل پول دارید، نه هیچ مشکل دیگر. مشکل شما اینست که قطار نیرنگ و فریب به ایستگاه آخر رسیده است و همه باید پیاده شوند و هر کس حساب کار خودش را بدهد. در حال حاضر ما جامعه نجات یافتگان هستیم که نقاب از چهر جنایتگر رجوی دجال کنار میزنیم. ما دوستان در اسارتمان در تیرانا را در هر جا می بینیم آگاه می کنیم. ما برای سران فرقه و مریم جنایتکار مثل سم مهلک هستیم. به همین دلیل هرچه توطئه دارد علیه ما بکار می گیرد.

اما مریم رجوی باید بداند که قطع مستمری پناهندگی، اذیت و آزار، تهدید به قتل و نشان دادن طناب دار، و هر ترفند دیگری که در چنته دارد هرگز ما را متوقف نخواهد کرد و ما هر روز و هر ساعت و هر دقیقه به فکر  تلاش برای آزادی تمامی دوستان در اسارت خود از این فرقه منحوس و جنایت کار هستیم.

به امید روزی که بتوانیم همه دوستان و یاران قدیمی خودمان را نجات یافته و در دنیای آزاد ببینیم.

انشاء الله آن روز نزدیک است.

یادداشت  محمد هاشمی – جدا شده از فرقه رجوی در تیرانا

انتهای پیام
لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10510