• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

دروغ بی شرفانه فرقه رجوی به یک خانواده منتظر

  • کد خبر : 10376
  • 03 سپتامبر 2017 - 13:01

مطلب حاضر دم خروس فریب کاری فرقه رجوی میباشد که بایستی تماما و جزء به جزء در پرونده قطور فریبکاریها و دجالگریهای فرقه ثبت نمود و تماما قابل پیگرد قانونی میباشد.

این روزها همانطوری که درجریان هستید در حاشیه خیمه شب بازیهای مستمر فرقه و برای رد گم کنی و از سر استیصال مطلقی که در گرداب آلبانی گرفتار شده اند طبق معمول و سیاق ثابت با گل آلود کردن آب و فضا سازی با کوچ اجباری مریم رجوی به آلبانی برای جمع جور نمودن تشکیلات پاره پاره خود طبق معمول دست به گردهمای پوشالی دیگری برای نیروهای دربند نمود که طبق تجارب سالیان خودم جز بی خوابی و فشارهای جسمی برای اسرا چیز دیگری در بر نداشته و ندارد.

اما میخواهم در این آشفته بازاری که فرقه با حول شدگی برای توجیه آمدن مجدد مریم رجوی به آلبانی انجام داد دست به این گردهمایی کذایی زد ولی حسب المعمول دم خروس فریبکاریهای خودش بیرون زد که اینرا فقط نیروهای نجات یافته میتوانند بیرون بکشند و رصد نمایند و به اطلاع خانواده های گرامی برسانند.

قبل از بیان و طرح موضوع به این نکته اشاره می نمایم که فرقه در نهادینه نمودن فریبکاری و مهندسی کردن آن ید طولایی دارد، چرا که از بعد از خلع سلاح فرقه به دلیل عدم پاسخگویی دست به فریبکاری زد. نمونه بارز آن پخش مراسمی بود که خود نیروها در آن جز به جز شرکت داشتند اما فرقه هنگام بازپخش آن همواره به دو تاکتیک دست میزد. ابتدا به ساکن چهره ها را عمدا تار میکنند تا نفراتی که از لایه های مختلف حالا جدا شده اند به یادشان نیفتند و هوس جداشدن به سرشان نزند و تاکتیک دوم آنها این است که هنگام فیلم برادری عامدانه از پشت جمعیت اقدام به فیلم برداری می نمایند که چهره ها باز دیده نشوند. مشخصا این گردهمایی دوهفته پیش در درون فرقه بوده است:

با این حال دزد و دروغگو و خائن به اعتماد نیروها همواره فراموش کار میباشد و اتفاقا گافهای کلان میدهد. ذیلا توجه شما را به این روشنگری جلب می نمایم:

یکماه پیش خانواده یکی از اسیران از یکی از کشورهای اروپایی اقدام به آمدن به آلبانی و مراجعه به مقر مفید فرقه نمود. سران فرقه با دروغگویی در روز روشن به خانواده گرامی گفتند که نفر شما در اینجا حضور ندارد.

حالا بعد از یکماه در این گردهمایی که هفته پیش خود فرقه برگزار نمود و عکسهای آنرا در سایت خودش منتشر کرد همان نیروی اسیر و در بند در عکس مشاهده میشود. حالا مردم به چنین نیرویی چگونه باید اعتماد کنند. آیا به غیر از یک باند مافیایی چیز دیگری است؟

بی شک بعد از انتشار این مقاله فرقه همچون مار زخم خورده به خود خواهد پیچید و دیوانه وار دست به اقداماتی خواهد زد. اما همانگونه که قبلا گفتم فرقه حماقت بزرگی کرد که با ما در افتاد. اکنون بایستی تاوان آنرا آنهم بصورت سیاسی بپردازد.

ما جامعه نجات یافتگان این موضوع را تا آخر از مراجع ذی ربط داخلی و بین المللی دنبال می کنیم که چگونه است که فرقه رجوی به خانواده فرد مربوطه اعلام می کند که چنین فردی در میان آنها وجود ندارد و بعد فیلم وی را در مراسم اخیر خودشان پخش می نماید. آیا این بدان معنی نیست که وی اسیر و زندانی است و به گروگان گرفته شده است؟

یادداشت از ایرج دادگر

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=10376