• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

انتقاد از تلاش آمریکا برای نجات منافقین و تروریست‌ها

  • کد خبر : 6677
  • 17 سپتامبر 2016 - 14:05

انتقاد از تلاش آمریکا

برای نجات منافقین و تروریست‌ها

abdolahian

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل از تلاش آمریکا برای حمایت از تروریست ها و منافقین انتقاد کرد و گفت: آمریکا به امنیت جانی و نوامیس مردم عراق و سوریه کاملا بی اعتنا است.

 

حسین امیر عبداللهیان در واکنش به اظهارات جان کری در خصوص تامین امنیت منافقین گفت: کاخ سفید از یک سوی با تلاش برای برقراری آتش بس در حلب بدنبال نجات تروریست های تحت محاصره ارتش سوریه است و از سوی دیگر از تامین امنیت منافقین تروریسم سخن می گوید.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل ادامه داد: مروری بر رفتار و گفتار دولتمردان امریکا به روشنی اثبات می کند که امریکا هیچ قدم مثبتی برای نجات مردم منطقه و سوریه از چنگال تروریست ها بر نداشته و نمی دارد.

وی گفت: مردم فوعه و کفریا در سوریه طَی ماه های اخیر در محاصره کامل تروریست ها و بحران جدی انسانی شامل قطع کامل برق و کمبود شدید آب آشامیدنی، دارو و غذا بسر می برند اما امریکا هیچ توجهی به این فاجعه انسانی و جنایت علیه بشریت ندارد و بدتر آن که سازمان ملل نیز با ملاحظه رفتار واشنگتن ، توان تحرک برای کمک به رفع محاصره فوعه و کفریا را ندارد.

معاون سابق عربی و آفریقایی وزیر امور خارجه گفت: در شرایطی که امنیت جانی و نوامیس مردم مسلمان این دو شهر و کشور سوریه و عراق مورد بی اعتنایی کامل امریکاست ، جان کری با افتخار از تامین امنیت منافقین تروریسم سخن می گوید.

به گزارش مهر ؛ جان کری اعلام کرد: انتقال آخرین بازمانده‌های منافقین ازعراق به اروپا یک «دستاورد مهم دیپلماتیک برای آمریکا» بود، واشنگتن نقشی محوری در این زمینه داشت،این کار «ابتکار» ما برای تأمین امنیت منافقین را تکمیل کرد.

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=6677

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی