منافقین هیچ وقت هویت مستقلی از خود نداشتهاند و همواره ابزار نیابتیِ سرویسهای اطلاعاتی بیگانه بودند.

به گزارش فراق، منافقین از خود هیچ سرمایهای ندارند و هر پولی که خرج میکنند در حقیقت پول مزدوری است که از اربابان خود گرفتند.
اما سؤال اینجاست: منافقین با این پولهای مزدوری چه میکنند؟ آنها با پولهای حاصل از مزدوری، خیانت و وطن فروش به خودنمایی و بزرگنمایی ساختگی میزنند؛ تجمعات سالانه پاریس، راهپیماییهای پرخرج، اجاره هتلهای لوکس برای سیاستمداران اروپایی، خریداری سخنرانی از مقامات سابق آمریکایی مثل بولتون و جولیانی و به راه انداختن سیرکهای خیابانی با بیلبوردها و پوسترهای دروغین، همه و همه نمایشی است برای پنهان کردن حقیقت درماندگی مطلق خود. این گروهک که حتی قادر به تأمین هزینه یک بیانیه ساده یا یک وعده غذای ساکنان کمپهای خود بدون کمک سرویسهای بیگانه نیست، با پول حاص از خیانت و مزدوری وانمود میکند که یک تشکیلات است. اما در حقیقت این بیوطنان هیچ رویکردی جز خیانت و جنایت نداشته و شکستهای مفتضحانه آن از ابتدا، ثابت کرده که این سیرکها تنها حیلههای شیطانی برای اثبات خود به اربابان به منظور بقاست.
انتهای پیام

































