• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024

شبکه جاسوسی فرقه رجوی در اروپا چه می‌کند؟

  • کد خبر : 48873
  • 20 اکتبر 2024 - 12:38

فرقه رجوی برای کنترل اوضاع متشنج خود و مزدوری برای اربابانش، همیشه در حال جمع‌آوری اطلاعات از تمامی افرادی است که به نحوی با اعضای سازمان یا هواداران آن ارتباط دارند.

ashraf3 3

به گزارش فراق، شبکه‌های جاسوسی رجوی به رغم اینکه ساختار غیرقانونی دارند، همچنان در اروپا و آمریکا فعال هستند و به حیات فرقه رجوی وابسته‌اند.

فرقه رجوی به ویژه بر روی ایرانیانی که به اروپا سفر می‌کنند، سرمایه‌گذاری می‌کند و در فرودگاه‌ها کمین کرده و به محض شناسایی افراد مستعد، تلاش می‌کند اطلاعاتی از آن‌ها کسب کند. تیم‌هایی در فرودگاه‌ها مستقر هستند که از ایرانیانی که به ایران سفر می‌کنند یا از آنجا برمی‌گردند، فیلم و عکس تهیه می‌کنند، به‌ویژه از افرادی که چهره‌های برجسته‌ای دارند.

بسیاری از ایرانیانی که سال‌ها پیش به اروپا و آمریکا مهاجرت کرده‌اند، به عنوان هوادار سازمان مجاهدین پناهندگی گرفته و به این فرقه وابسته شدند. این افراد نه تنها حقوق دریافت می‌کنند، بلکه اطلاعاتی از دیگر ایرانیان جمع‌آوری می‌کنند. آن‌ها همچنین به عنوان گروه‌های فشار نیز عمل کرده و در تجمعات جلوی سفارت‌های ایران شرکت می‌کنند.

مسعود رجوی بارها به اعضا و هواداران خود گفته است که از دستگیری نترسند و زندان‌های اروپا بهتر از هتل‌ها هستند! این فشارها و ترس‌ها باعث می‌شود که اغلب افراد به جاسوسی و انجام کارهای غیرقانونی روی آورند.

مشکلات مالی نیز یکی از روش‌های جذب افراد به سمت فرقه رجوی است. این فرقه با ارائه کمک‌های مالی به افرادی که در مضیقه هستند، آن‌ها را به جمع‌آوری اطلاعات تشویق می‌کند. این افراد با استفاده از شماره‌های یکبار مصرف و ارتباطات غیرمستقیم، اطلاعات را به سازمان منتقل می‌کنند.

در نهایت تمام ایرانیان باید بدانند، هوشیاری تنها راه مطمئن برای جلوگیری از جاسوسی‌های فرقه رجوی است. با افزایش آگاهی و احتیاط، می‌توان از درز اطلاعات مهم جلوگیری کرد و آب در آسیاب دشمن نریخت.

سعید محمدپور

عضو نجات یافته از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48873

نوشته های مشابه

21اکتبر
مروری بر زندگی قهرمانی که خاک خورد اما خاک نداد
چرا فرقه دجالِ رجوی همیشه از نام بزرگان تاریخ سوءاستفاده می‌کند؟

مروری بر زندگی قهرمانی که خاک خورد اما خاک نداد