• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
افشای هویت رابط فرقه رجوی با رژیم صهیونیستی

«محمدعلی الحسینی» که ویدئوی او علیه ایران وایرال شده را بشناسید + فیلم

  • کد خبر : 48509
  • 01 اکتبر 2024 - 12:34

پس از شهادت سید حسن نصرالله ویدئویی از یک مزدور فرقه رجوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ادعاهایی را علیه ایران و جبهه مقاومت مطرح می‌کرد.

ali alhoseyni 1

به گزارش فراق، «محمد علی الحسینی» در این گفت‌وگو که قبل از ترور نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان صورت گرفته بود، در اظهاراتی مشکوک و هماهنگ با خط عملیات روانی رژیم صهیونیستی، ادعا کرد که ایران نصرالله را معامله کرده است.

اما الحسینی چه کسی بود که شبکه سعودی «العربیه» عملیات روانی و اظهارات دیکته شده او را رسانه‌ای کرد؟

محمد علی الحسینی که روزگاری عضو حزب الله بود، در سال ۲۰۱۱ توسط دستگاه های امنیتی لبنان و به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

الحسینی اگرچه اهل لبنان است ولی تابعیت سعودی را نیز دارد. وی در اولین کتاب خود خلفای اهل تسنن را به فحش و ناسزا گرفت اما زمانی که مقرری چربی توسط حکومت وهابی‌ها برای او برقرار شد، در چاپ جدید کتاب تمامی فحش‌ها را حذف کرد. او خود را رهبری مذهبی می‌نامد که درد دین و کشورش را دارد اما از سویی سازمانی نظامی تاسیس می‌کند که به راحتی بتواند جاسوسی اسرائیل را انجام دهد.

ali alhoseyni 2

او بلافاصله پس از آزادی از زندان در لبنان، جذب فرقه رجوی شد و مدت ۱۰ سال نیز در مقرهای این فرقه زندگی کرد.

نامبرده در سال ۱۳۹۶ در ظاهر از فرقه رجوی اعلام جدایی کرد اما دوباره به این فرقه بازگشت و در واحد اطلاعات زیر نظر مهدی ابریشمچی مشغول فعالیت شد.

الحسینی مرداد ۱۳۹۶ در نشست با جداشده های فرقه رجوی در پاریس ضمن اعتراف به مزدوری ۱۰ ساله خود برای فرقه رجوی اظهار داشته بود: «زمانی که اعضای نگون بخت فرقه رجوی در عراق بودند مریم قجر با برگزاری جلسات مختلف و دادن دلارهای کلان به یک مشت! (خودش) می‌خواست اعضاء را در عراق برای مطامع خود نگه دارد. شخص مریم قجر و دیگر سران فرقه در حالی که خودشان در اروپا و به طور خاص در ویلای اور سوراواز خوشگذرانی می کردند از ما می‌خواستند که از ارتباطی که با شخصیت ها و دولت های مختلف داریم بر ماندگاری اعضاء در عراق تلاش کنیم!»

ali alhoseyni 3

نامبرده در همان نشست افزوده بود که، شخص مریم قجر از او خواسته که چون کشور آذربایجان با ایران همسایه هست و مرز مشترک با ایران دارد و بهتر است که اعضای فرقه در کنار مرزهای ایران باشند تا امید خودشان را از دست ندهند، از نفوذ و رابطه خود در دولت آذربایجان استفاده کند تا اعضا از عراق به کشور آذربایجان منتقل شوند.

وی هم اکنون مشاور مریم رجوی سرکرده فرقه رجوی بوده و نیز خود را دشمن مقاومت و ایران می‌داند. الحسینی که در مواضع خود لایق ترین فرد برای حکمرانی ایران را مریم رجوی می داند، جلسات مکرر با سناتورهای آمریکایی و فرانسوی داشته است.

کارشناس ثابت سیمای آزادی شبکه فرقه رجوی همچنین به عنوان دبیر کل شورایی خود ساخته به نام «شورای اسلامی عربی» معرفی می‌شود که تشکیلاتی پان عربیسم را بر علیه غیر اعراب (ایرانی‌ها) و ضد حزب الله رهبری می‌کند. الحسینی بارها در نشست‌های خود بر طبل منازعات قومی کوبیده و خواستار عدم تبعیت اعراب (منظور شیعیان لبنانی) از عجمان (منظور ایران) شده است.

اقدام اخیر شبکه سعودی در گفتگو و پخش آن را در مقطع زمانی کنونی باید در راستای عملیات روانی مشترک فرقه رجوی و رژیم صهیونیستی علیه جبهه مقاومت ارزیابی کرد.

در همین راستا شبکه فارسی زبان اینترنشنال هم در خبری به نقل از روزنامه فرانسوی لوپاریزین که به نقل از یک منبع امنیتی لبنان مطرح شده مدعی شده که دولت اسرائیل بعد از ظهر روز جمعه گذشته از طریق یک عامل نفوذی ایرانی از ورود قریب‌الوقوع حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان به حومه بیروت مطلع شده بود.

خط رسانه‌ای مذکور نشان می دهد تلاش ها برای ایجاد اختلاف و درگیری قومی در جبهه مقاومت در دستور کار جدی دشمنان مقاومت از جمله فرقه تروریستی رجوی است. البته این خط پس از ترور هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران نیز دنبال شد که با اعلام اتحاد فرزندان هنیه با ایران، باطل شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48509