• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024

آن سوی عملیات ترور

  • کد خبر : 48495
  • 30 سپتامبر 2024 - 13:35

اخیرا از فردی به نام محمدعلی حسینی، دبیرکل شورایی موسوم به اسلامی عربی مصاحبه‌ای با شبکه العربیه منتشر شده که وی در آن ادعا می‌کند که جمهوری اسلامی ایران اقدام به معامله بر سر حزب الله لبنان و شخص شهید نصرالله نموده است.

23 2

این فرد که از اعضای سابق حزب الله لبنان بود، به علت ارتباطات گسترده با موساد و جاسوسی برای این سازمان از تشکیلات مقاومت اخراج گردید، نامبرده درحال حاضر ارتباطات بسیار نزدیکی با سازمان جهنمی نفاق دارد.

اما در خصوص ادعای اخیر او، شهید نصرالله که تاکنون چندین مرتبه مورد سوءقصد ناموفق قرار گرفته بود و بارها تا مرز شهادت پیش رفته بود، دور از انتظار نبود که در شرایط جنگ تمام عیار فعلی، رژیم جنایتکار صهونیستی از به شهادت رساندن ایشان صرفنظر نماید.

بهتر است بگوییم، حسینی چشم بسته غیب گفته است، مثلا امروز کسی خطاب به رهبر جنبش مقاومت در سوریه، عراق یا یمن بگوید: خودت را برای کشته شدن آماده کن! ایران تو را معامله کرده است. حال این فرد در میدان رزم و یا به طور ناجوانمردانه‌ای توسط رژیم تروریستی-صهیونی به شهادت برسد؛ در اینجا دشمن یک دستاویز برای شروع عملیات روانی بعد از حادثه شهادت برای اتهام زنی به ایران بعنوان مادر مقاومت در منطقه در دست دارد.

این اقدامات از سر استیصال رژیم جنایتکار صهیونیستی، با هدف تخریب روحیه مقاومت اسلامی، بدبین سازی محور مقاومت و از سویی ایجاد آکواریومی از شرایط ناامیدی از ایران در منطقه مقاومت و وادارسازی جمهوری اسلامی به انجام اقدامی تعجیلی و کم‌اثر میدانی برای خنثی‌سازی این عملیات روانی صورت می‌گیرد. هوشیاری در عرصه سایبری می‌تواند این دست از اقدامات را خنثی سازد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48495

ثبت دیدگاه

  1. شاید عده ای ساده لوح باشن که حرفهای این خودفروخته را باور کنند اما همین عده هم وقتی بدانند او با مریم رجوی و گروهک منافقین ارتباط دارد. در حرفهای او شک میکنند. مریم رجوی و منافقین تا این حد منفورند