• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
پشت پرده ادعای نخست وزیر آلبانی مبنی بر ایجاد یک کشور مسلمان در آلبانی چیست؟

اسلام «ادی رامایی» هم رونمایی شد

  • کد خبر : 48427
  • 24 سپتامبر 2024 - 12:23

نخست وزیر آلبانی، اعلام کرد که دولت او در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک «دولت اسلامی سهل» در تیرانا، پایتخت آلبانی است.

albani

به گزارش فراق، ادی راما، در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز گفته که می‌خواهد به اعضای بکتاشی، یک فرقه صوفی شیعه، محلی محصور به سبک واتیکان بدهد تا راهی برای ترویج تساهل مذهبی به زعم او باشد.

در اسلام مد نظر «ادی راما» قرار است مشروبات الکلی آزاد باشد و به زنان اجازه ‌دهد آنچه و هر آن گونه که می‌خواهند بپوشند! و هیچ قانون سبک زندگی را تحمیل نکند.

رهبر کنونی فرقه «بکتاشیان»، بابا موندی (ادموند براهیماج)، ۶۵ ساله، افسر سابق ارتش آلبانی است که با عنوان دده بابا، شناخته می‌شود.

وی پس از مرگ بابا رشات بردی در سال ۲۰۱۱ توسط آمریکایی ها کنترل جامعه بکتاشی را به دست گرفت. از سال ۲۰۱۸ هم، رژیم صهیونیستی و مریم رجوی، جامعه بکتاشی را مجبور کردند که بر طبل قطع روابط تاریخی آلبانی با ایران بکوبد و باباموندی از آن زمان به یک مرد آری‌گو برای آمریکا و صهیونیست ها تبدیل شد. در طول سال های گذشته، باباموندی هر دروغی که فرقه رجوی و آمریکا علیه ایران به او داده اند را تکرار کرده است.

بابا موندی اولین روحانی به اصطلاح مسلمانی بود که در زمان آغاز نسل کشی رژیم غاصب در غزه، از اسحاق هرتزوگ، رئیس جمهور این رژیم پذیرایی کرد. 

rama

بر اساس اظهارات ادی راما در مصاحبه با نیویورک تایمز، قلمرو پیشنهادی برای دولت جدید اسلامی در آلبانی یک منطقه مسکونی در شرق تیراناست. اما بر اساس افشاگری‌های فعالان مدنی و سیاسی در پشت پرده ادعای نخست وزیر آلبانی، قصد وی برای تصرف قطعات بزرگ زمین از شهروندان تیرانا که در اطراف صومعه بکتاشی در تیرانا زندگی می‌کنند، نهفته است. فعالان مدنی آلبانیایی می‌گویند، در این محل اهدایی به بابا موندی و مافیای مرتبط با نخست وزیر آلبانی، منطقه جدیدی از آپارتمان های لوکس در تیرانا خواهند ساخت که به افراد فروخته خواهد شد. آن‌ها می‌گویند کل این منطقه به عنوان نوعی واتیکان بکتاشی به تصویر کشیده خواهد شد که به ادی راما اجازه می دهد تا سرقت عظیم زمین خود را به عنوان پروژه ای برای ایجاد یک اسلام صهیونیستی پنهان کند.

در سال ۲۰۱۷ هم، ادی راما به فرقه تروریستی رجوی اجازه داد تا دولت خود را در آلبانی ایجاد کند؛ «مقر اشرف ۳» جایی که مریم رجوی یک دولت مستقل تروریستی در داخل آلبانی را اداره می‌کند. مقر فرقه رجوی در این کشور اکنون به پایگاه اصلی موساد علیه جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده که در داخل آن آموزش‌های تروریستی به منظور حمله مستقیم به ایران به اعضا داده می‌شود.

نکته مهم این است که تصمیم اخیر ادی راما از نظر قوانین آلبانی هم به عنوان یک تهدید امنیت ملی و خیانت تلقی می‌شود.  قانون مجازات آلبانی برای ایجاد سایر ایالت ها در داخل کشور، مقررات زیر را دارد:

 ماده ۲۰۸: «تسلیم شدن در یا قسمتی از خاک به دولت یا قدرت خارجی به قصد تضییع تمامیت کشور از پانزده سال حداقل یا حبس ابد محکومیت دارد.»

بکتاشیان نزدیک به یک قرن پیش، پس از مصطفی کمال آتاتورک، پدر بنیان‌گذار جمهوری ترکیه، با ترکیب تفسیر آزاد قرآن با عرفان، ادیان پیش از اسلام و ارادت به حکمای متوفی خود، معروف به درویش، مقر خود را از ترکیه به تیرانا منتقل کردند.

به نظر می‌رسد دولت بکتاشیان به عنوان «دومین مجاهدین» در آلبانی خواهند بود که تحت امر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌‌ها علیه اسلام راستین استفاده خواهند شد.

محمدجواد نوع‌پرور

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=48427

نوشته های مشابه

24سپتامبر
متهمان این پرونده باید به دادگاه ایران مسترد شوند
اتمام حجت آقای قاضی با کشورهای اروپایی در نوزدهمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از سران سازمان مجاهدین خلق

متهمان این پرونده باید به دادگاه ایران مسترد شوند