• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024

اشتیاق وصف‌ناپذیر خواهر مرتضی قدیمی برای دیدار / رجوی‌ها از دل نوشته ما هم وحشت دارند

  • کد خبر : 47450
  • 18 جولای 2024 - 9:29
ghadimi

خواهر چشم انتظار مرتضی قدیمی خطاب به برادرش گفت: رجوی‌ها حتی از دل نوشته‌های ما وحشت دارند و این موضوع ما را در معرض این سئوال قرار می‌دهد که چرا به رغم این همه محدودیت و ظلم و ستم، تو و سایر اعضای گرفتار هنوز باید در میان این فرقه مخوف باشید.

به گزارش فراق، خواهر مرتضی قدیمی از انجمن نجات مرکز زنجان که سالهاست در کنار مادر چشم انتظار و سایر اعضای خانواده برای یک لحظه ملاقات با برادر اسیر خود در فرقه رجوی تلاش می‌کند، در نامه‌ای احساسی خطاب به مرتضی عواطف خود را بیان کرد:

برادرم عزیزم مرتضی جان سلام

دیگر آمار نامه‌های ارسالی به شما از دستم خارج شده ولی شور اشتیاق من و مادرم برای دیدار تو مرا از نگارش هزاران نامه دیگر هم خسته نخواهد کرد. هر چند سران مجاهدین خلق هرگز اجازه نخواهند داد تا حتی یکی از این نامه ها را بخوانی و این جلوه ای از عمق نفرت مجاهدین به احساسات و عواطف انسانی است که آگاهانه ما را از دیدار و هر گونه ارتباط با شما محروم کردند. آنها حتی از دل نوشته های ما وحشت دارند و این موضوع ما را در معرض این سئوال قرار می دهد که چرا به رغم این همه محدودیت و ظلم و ستم، تو و سایر اعضای گرفتار هنوز باید در میان این فرقه مخوف باشید.

برادر عزیزم، پدرم در حسرت دیدارت در حالی چشم از جهان فرو بست که فقط نام تو را در زبان داشت. چشمان مادرم به دلیل اشک های این سالها کم سو شده است، خواهر زاده ها و برادر زاده هایت در انتظار دیدار تو هستند. همه ما در یک کلام برای آزادی و دیدارت سر از پا نمی شناسیم و تا آن لحظه از هیچ اقدامی برای آزادی ات دریغ نخواهیم کرد.

به امید دیدار

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=47450

نوشته های مشابه

10اکتبر
خانواده‌ها را در خصوص رهایی اسیران فرقه رجوی یاری‌ کنید
نامه زهرا قلیزاده به گزارشگر ویژه حقوق بشر ملل متحد در امور ایران

خانواده‌ها را در خصوص رهایی اسیران فرقه رجوی یاری‌ کنید

30سپتامبر
من از شما انتظار دارم پدر جان
سمانه نوری به پدرش حمید رضا نوری در مقر فرقه رجوی

من از شما انتظار دارم پدر جان

28آگوست
عزم خانواده‌های گیلک برای به آغوش کشیدن عزیزانشان
خانواده‌های انجمن نجات مرکز گیلان به تماشای «سرهنگ ثریا» نشستند

عزم خانواده‌های گیلک برای به آغوش کشیدن عزیزانشان