• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024

ملت ما از شما وطن فروشان بیزار است

  • کد خبر : 47328
  • 09 جولای 2024 - 12:39
monafegin 1

در حالی که انتخابات ایران با حضور بیش از ۵۰ درصد مردم برگزار شد و همه دنیا از جمله ایرانیان شاهد انتخاباتی باشکوه، شفاف و آزاد بودند، مریم رجوی از سرعناد و درماندگی به چرندگویی و ضدیت افتاده است.

به گزارش فراق، مریم قجر عضدانلو در احتضار به سر می‌برد اما دست از خیمه شب بازی برنمی‌دارد. روز گذشته وی به همراه سرکردکان فرقه رجوی به دلیل نقش برآب شدن همه تلاش‌های مذبوحانه آنان در به هم زدن وضعیت ایران در انتخابات، سراسیمه جلساتی تحت عنوان اجلاس شورای ملی مقاومت تشکیل دادند و بازهم چرندیاتی سرهم کردند. مترسک فرقه گفته است که انتخابات ایران قلابی است. تا آنجا که برای همه مشهود است، در چند سال اخیر این فرقه رجوی بوده که پی در پی دچار شکست شده است. لابد ما خبر نداریم و اخراج از عراق، حمله پلیس آلبانی به کمپ اشرف ۳، ممنوع الورودی و خروجی مریم قجر به آلبانی و همچنین ممنوع خروج شدن از فرانسه، خلع سلاح، کارهای غیرقانونی منجر به حمله به اماکن سازمان در پاریس و پنهان شدن رجوی خائن در طی بیست سال گذشته پیروزی‌های فرقه است!

واقعیت این است که فرقه درمانده ۴۵ سال جمله، «حکومت ایران در حال سرنگونی است» را نشخوار می‌کند و مریم قجر دوره‌گرد به یاوه‌گویی و یقه‌درانی مشغول است. اما آنچه بارز و حقیقت بزرگی است،  مردم از منافقین نفرت دارند، اما متاسفانه خود را عامدانه به خریت زده و یک سری هواداران هم این بدیهیات ساده را متوجه نیستند. طرف خودش را ۳۲ سال به زور و به صورت مضحکی رئیس‌جمهور منتخب شورای دست‌نشانده می‌خواند و می‌داند مترسکی بیش نیست، احدی او را انتخاب نکرده و با زور شوهر دومش، عنوان و منصبی تقلبی گرفته اما سال به سال بر وقاحت شان افزوده می‌شود. مخالف و معاند هیچگاه راضی نمی‌شود. اما واقع‌بینی هم خوب است. سازمان تروریستی مجاهدین در حالیکه این واقعیت را به خوبی می‌داند، قدوقواره‌اش چقدر است، هیچکس قبولشان ندارد و هیچ ملتی مزدور و پادو دشمن نمی‌خواهد، اما مستمر به فرافکنی می‌پردازند.

نتیجه می‌شود، زنک هر جایی مریض و فرتوت راه‌چاره‌اش می‌شود، دست در دست دشمنان ملت ایران، بدستور شوهر گم‌وگور شده‌اش دهان باز کند و فقط لیچار به هم ببافد. باز هم تکرار می‌کنیم، ملت ما از شما وطن فروشان بیزار است. کسی که منتخب نیست باید همین مطلب ساده را بفهمد، مردم آنها را نمی‌خواهند. اما آنها بیشترین دخالت و مزاحمت را ایجاد می‌کنند، بیشترین خرابکاری را می‌کنند و بیشتر خود را مضحکه عام و خاص می‌کنند با غلط‌های اضافه.

مرضیه رئیس‌الساداتی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=47328

نوشته های مشابه