• امروز : شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Saturday - 27 June - 2026
پیام نوروزی بخشعلی علیزاده

پایان شب سیه سفید است

  • کد خبر : 45171
  • 03 فروردین 1403 - 11:21

بخشعلی علیزاده، عضو انجمن نجات در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به خانواده‌های عضو این انجمن تبریک گفت.

به گزارش فراق، در متن پیام علیزاده آمده است:

سلام بر یاران همیشه مقاوم و خانواده های مقاومت ضدتروریستی فرقه رجوی، به نوبت خودم سال نو شمسی را خدمت یکایک دوستان و آشنایان به ویژه خانواده های دردمند تبریک و تهنیت عرض می کنم.

امیدوارم در سالی که در پیش رو داریم اخبار خوشحال کننده ای به گوشمان برسد، خبرهایی که در سال گذشته نیز شاهدش بودیم و نوید بخش بود.

از خداوند منان مسئلت دارم که همیشه سلامت باشید و در خانواده بزرگ مقاومتِ ضد فاشیستی رجوی مثل سابق استوار و پر امید باشید.

تردید ندارم که با وجود شما یاران و همراهان این مقاومت گسست ناپذیر پایان شب سیه سفید است.

مجدد سال ۱۴۰۳ را خدمت شما تبریک عرض می کنم.

ارادتمند شما

بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45171

نوشته های مشابه

01تیر
احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران
به دنبال مشکلات غیرقابل تحمل تروریست‌های سابقه‌دار برای فرانسه قوت گرفت

احتمال استرداد سرکردگان منافقین به ایران