• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 May - 2024

انتقال فرقه رجوی از کشور آلبانی به احتمال زیاد به زودی انجام می‌شود / صدور گذرنامه‌های جعلی توسط آلمان در ازای مطالبات اطلاعاتی از مجاهدین

  • کد خبر : 45066
  • 16 مارس 2024 - 13:36

بر اساس اخبار رسیده، فرقه رجوی به صورت جدی مشغول فراهم کردن انتقال اعضا از آلبانی به کانادا، آلمان، فرانسه و اسپانیا است.

به گزارش فراق، به دنبال فشار شدید دولت آلبانی روی فرقه، انتقال این فرقه از این کشور به احتمال زیاد به زودی انجام خواهد شد و اعضای کادر حفاظت فرقه رجوی نیز مدام در حال تردد به کانادا، آلمان، فرانسه و اسپانیا هستند.

فاطمه کریمی، اشرف نوری، فیروزه اجاق، ساره رضایی، بهرام مودت و طلعت عزیزی از جمله کادرهای حفاظتی هستند که دارای گذرنامه آلمانی بوده و مدام به این کشور رفت و آمد می‌کنند.

بنا بر گزارش های رسیده، فعلا تمرکز بر انتقال نفرات دارای پاسپورت آلمانی است اما محدودیت‌های آلبانی، موجب انقضای گذرنامه های قانونی به دلیل عدم تمدید شده است و لذا عده‌ای قاچاقچی به آلمان منتقل شده‌اند.

همچنین شنیده شده عدم تمدید گذرنامه‌ها موجب محروم شدن نفرات در آلبانی از خدمات عمومی و ‌درمانی شده و ‌نیز هزینه سنگین درمانی نفرات به دلیل نبود بیمه، موجب عدم اجازه برای درمان اعضا شده و تشدید مرگ‌های نفرات به دلیل نبود خدمات درمانی، بر ترس ساکنین «اشرف» افزوده است.

صدور گذرنامه های آلمانی با هویت‌های متفاوت برای کادر و اعضای ستاد اطلاعات فرقه رجوی از مهمترین خدمات دولت آلمان در ازای مطالبات جاری‌ سرویس اطلاعاتی کشورش از مجاهدین است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=45066

نوشته های مشابه

14می
حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»
مروری بر سوابق سرکرده‌های فرقه رجوی

حسن نظام الملکی، بازجو-شکنجه‌گر «اشرف۳»

13می
میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است
پیام قدردانی سرپرست «جنبش دادخواهی مادران گیلک» از مسئول «تشکل مادران انجمن نجات»

میثاق می‌بندیم که در صحنه نبرد با رجوی تا آخر ایستاده‌ایم / اهداف و آرزوهایمان دست یافتنی است