• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پاسخ قاطع «خلیل انصاریان» به ذلت رجوی

  • کد خبر : 28180
  • 04 ژانویه 2021 - 9:55

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، خلیل انصاریان، یکی از جداشده های قهرمانی است که به ننگ و ذلت رجوی «نه» گفت و خود را نجات داد. او در پروژه مزدور سازی رجوی شرکت نکرده و به آن جواب محکم داده است.

خلیل انصاریان در سال ۱۳۹۷ از فرقه رجوی جدا شده بود اما از همان ابتدا قصد نداشت که به پروژه مزدور سازی رجوی متصل شده و دوستان خودش را به خاطر چند یورو بفروشد و لعنت خدا را به جان بخرد.

در واقع انصاریان کار بسیار جسورانه ای انجام داده و در مقابل پروژه مزدور سازی رجوی از همان ابتدا موضع قاطع داشت. دریافت مستمری ماهانه وی از فرقه رجوی هم در راستای تعهداتی بود که فرقه رجوی به سازمان های بین المللی (کمیساریای عالی پناهندگان) و اتحادیه اروپا و وزارت خارجه آمریکا قبل از انتقال به آلبانی داده بود.

اطلاعیه اخیری که فرقه رجوی در رابطه با خلیل انصاریان صادر کرده و مدعی قطع مستمری آقای انصاریان شده است، حاصل یک شب و یا چند روز نیست، بلکه انصاریان از همان ابتدای جدا شدنش از فرقه رجوی بنا را بر جواب منفی جهت عدم همکاری با سران فرقه گذاشته بود و مطلقا تمایل به کارهای کثیف مزدوری برای رجوی نداشت.

انصاریان چنین استنباط می کرد که وقتی از تشکیلات رجوی بیرون رفته است دیگر کار کردن برای آنان هیچ معنا و مفهومی ندارد به جز اینکه بخواهد برای رجوی مزدوری بکند. استدلال دقیق تر اینکه اگر قرار بود برایشان کار کند چرا جدا شد؟ بهتر همان که در داخل فرقه می ماند و به گمراهی خودش ادامه می داد.

سران فرقه رجوی خیلی تلاش کردند تا بلکه بتوانند از خلیل یک مزدور دل بخواه بسازند و هر چه که دلشان دوست داشت با وی  انجام بدهند ولی خلیل عزم جزم کرده بود که مطلقا زیر بار زورگویی آنان نرفته و وارد این جاده خاکی نشده و هویت خودش را مخدوش ننماید. او همین کار را هم کرد و به مقاومت خودش ادامه داد تا آنان را به زانو در آورد.

در نهایت خلیل موفق شد که مریم و مسعود رجوی را شکست داده و وادار به تسلیم نمایند.

این شکست ها و ناکامی های فرقه رجوی در زمانی  رخ  می دهد که فرقه رجوی مدام تلاش کرده که جداشده ها را در بین افکار عمومی و خانواده ها تخریب کرده و بگوید که برای ایران کار می کنند، ولی از سویی دیگر خودشان تلاش دارند تا جدا شده ها را به سمت خود جذب نموده و از آنان در راستای اهداف کثیف خودشان سوء استفاده نمایند.

ضمن محکوم کردن این عمل ننگین (قطع مستمری انصاریان از فرقه رجوی)، از تمام کسانی که توانسته اند خودشان را از مرگ در اردوگاه اشرف ۳ برهانند می خواهیم که در جهت مزدور سازی فرقه رجوی مطلقا شرکت نکرده و خودشان را از ننگ آلودگی به این رذالت پاک نگه دارند.

پروژه مزدوری سازی فرقه رجوی دیگر اثرگذار نبوده و توطئه هایشان تبدیل به تف سر بالا شده است.

تشکل مادران قربانیان فراموش شده فرقه رجوی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28180