• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024

صدای مظلومیت خانواده های اسیران فرقه رجوی در «خانه امن» + فیلم

  • کد خبر : 28043
  • 27 دسامبر 2020 - 12:21

سریال پربیننده «خانه امن» در قسمت ۴۸ خود، صدای خانواده های اسیران فرقه رجوی را به گوش رساند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این سریال پرطرفدار که به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، ماهیت ضد خانوادهِ فرقه جنایتکار رجوی را به شیوه های عینی برای مخاطبان آشکار ساخته است.

در قسمت اخیر این سریال، سارا دختر یکی از زوج های گرفتار در فرقه رجوی که در جریان انقلاب ایدئولوژیک از پدر و مادر خود به اجبار گرفته شده و تحویل پرورش گاهی در فرانسه شده، با موضوع هایی روبه رو می شود که برایش غیر قابل باور است.

مزدوران فرقه رجوی قبل از اینکه سارا با مادرش دیدار داشته باشد، سراغ وی رفته و با روش های مغزشویی می خواهند او را به قرارگاه اشرف بکشانند، در حالی که مادرش یلدا، در پاریس با پشیمانی از گذشته خود دنبال ارتباط با سارا می باشد. در این میان وکیلی که خود زمانی از فرقه رجوی آسیب دیده و می خواهد به دختر یلدا کمک کند با پخش فیلمی از حضور خانواده های اسیران فرقه رجوی در مقابل زندان اشرف سعی می کند نحوه برخورد فرقه سرکوبگر رجوی با خانواده ها را برای او تبیین کند.

پرداخت به مباحثی همچون آشنایی با تکنیک های ارتباط گیری و رفتار سازمان های جاسوسی در فرایند فریب افراد، جاسوسی تلفنی، سوءاستفاده‌ از هویت‌های جعلی، جذب نخبگان، هدیه، تسهیلات، دعوت و ارتباطات دوستانه برای اقدامات خرابکارانه و جاسوسی از جمله نقاط قوت این سریال می باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=28043