• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

روایت «فؤاد بصری» از زمانی که با خانواده اش در «اشرف» دیدار کرد: وقتی خواهر مریم را رو سیاه کردم / بحث خانواده ارکان فرقه رجوی را به هم می ریخت

  • کد خبر : 27279
  • 20 اکتبر 2020 - 9:56

«فؤاد بصری» عضو نجات یافته از فرقه رجوی از لحظه ای که برای اولین با خانواده اش در اشرف دیدار کرد، روایتی منتشر نمود.

به گزارش فراق به نقل از انجمن نجات مرکز اراک، خاطره دیدار فواد بصری با خانواده اش را در زیر می خوانید:

وقتی راه خانواده ها به اشرف باز شد ترس تمام وجود رهبران و سران فرقه رجوی را گرفته بود. در نشست ها می گفتند حاضریم روزی چند تا موشک به اشرف اثابت کند و کشته بدهیم ولی یک خانواده به اشرف مراجعه نکند. خانواده برای ما سم است و تشکیلات ما را متلاشی می کند. زمانی که خانواده من برای ملاقات به پادگان اشرف مراجعه کرد مرا صدا زدند و با ترس و لرز به من گفتند خانواده ات آمده تو را ملاقات کند. بیا با روابط تماس بگیر و بگو من نمی خواهم با خانواده ام ملاقات کنم. من قبول نکردم.

در زمان جنگ تحمیلی تصمیم گرفتم برای دفاع از وطنم به خدمت سربازی اعزام شوم و همین کار را کردم سال ۱۳۶۵ به خدمت سربازی اعزام شدم بعد از سه ماه آموزش مرا به منطقه دهلران اعزام کردند. ۱۸ ماه در جبهه کردستان بودم یک شب فرقه رجوی با کمک ارتش صدام دیکتاتور سابق عراق به استقرار ما در جبهه حمله کرده، من و چندین سرباز را به اسارت گرفتند. ر ادامه به من گفتند حالا که نمی خواهی تماس بگیری وقتی رفتی آنها را دیدی به آنها توجهی نکن و یک مشت بکوب به صورتشان و خواهر مریم را رو سفید کن. من هم در جواب گفتم من این کار را نمی کنم. گفتند چرا؟ من هم در جواب گفتم شما که چند سال پیش به من گفتید خانواده تو یا اعدام شده اند یا در زندان هستند پس اینها که هستند که به ملاقات من آمده اند؟ جوابی نداشتند بدهند و چون دروغ آنها بر ملا شد من ملاقات خودم را انجام دادم بدون اینکه عکس العملی نشان دهم و روی خواهر مریم را سیاه کردم .

وقتی بحث خانواده در فرقه رجوی مطرح می شد ارکان فرقه به هم می ریخت نمی توانستند اسیران در بند را جمع کنند . دشمنی فرقه رجوی با خانواده ها کماکان ادامه دارد . فقط خانواده است که باعث می شود  تشکیلات فرقه پاشیده شود، تجربه ثابت کرده است. امیدوارم در آینده نزدیک همین خانواده ها مقر رجوی و سرانش را روی سرشان خراب کنند .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=27279