• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بیماری های گوناگون سهم اعضای نگون بخت، هتل های پنج ستاره سهم مهمانان رجوی

  • کد خبر : 26746
  • 12 سپتامبر 2020 - 10:52

در مناسبت هایی که گروه فرقه رجوی همه ساله می گیرد، انرژی زیاد و طاقت فرسایی از نیروهای نگون بخت گرفته می شود. این سختی کار به حدی است که اگر شما با چشم خود  هم ببینید باورش برایتان مشکل خواهد بود چه برسد به شنیدن آن.

واقعیت اینکه هر ساله فرقه سرکوبگر رجوی تلاش می کند در چندین مرحله با اجرای مراسم هایی، شرایط خودش را عادی نشان بدهد و بگوید که همه چیز روی حالت عادی و معمول است. تا می توانند می خواهند حضور خود را توجیه نماید فقط برای اینکه به طرف حساب های خارجی خودش بگوید پول بدهید تا برایتان کار کنیم، بگویند که ما هستیم. البته در این مطلب حرفم چرایی مزدوری فرقه رجوی برای آمریکا و سعودی و صهیونیسم نیست، آن مستلزم یک بحث دیگر است.

در این مطلب قصد دارم از فشارهای مگاتنی که بر روی افراد است بگویم تا بدانید هر فردی که داخل فرقه رجوی است چرا دارای چندین مریضی می باشد؟

بیماری هایی که بعضا حاد و طاقت فرسا هستند، از دردهای مُزمن و مریضی های کمر، دستها، پاها، ناراحتی های داخلی مثل روده و معده و کلیه ها و حتی مریضی های سخت تری مثل سرطان های غیر قابل علاج.

اکثر این بیماری ها به خاطر فشار کاری شدید بر روی ساکنین اردوگاه است زیرا آنها باید به صورت سه شیفته و فشرده کار کرده تا پروژه کاری مثلا سه ماهه را در عرض یک هفته تا ده روز انجام داده و به اتمام برسانند، آن هم با امکانات صفر و یا بعضا زیر صفر. واقعا سخت و طاقت فرسا.

کار یَدی شدید و سخت که با حداقل امکانات انجام می گیرد  ممکن است این ابهام به وجود آید که خب اینکه بد نیست، کاری است قابل احترام.

بله، به احتمال زیاد این تناقض به وجود می آید ولی باید به یک نکته مهم توجه کرد و آن اینکه در سازمان هیچگاه از بابت مالی مشکلی وجود نداشته است، اغلب تامین بوده اند ( منابع مالی بحث دیگری است که در این مختصر نمی گنجد). بنابراین در فرقه مشکل پول ندارند، وقتی پول هست و می شود امکانات خرید و کارها را راحتر انجام داد، ولی چرا امکانات نمی خرند؟ چرا فشار آوردن زیاد؟ پس سران فرقه رجوی  این همه پول های بادآورده را  کجا خرج می کنند؟ تناقض بوه جود آمده در اینجا جواب می گیرد، سران فرقه می گویند، مُدام باید صرفه جویی کرد، می گویند شرایط انقلاب سخت است و مبارزه به لحاظ مالی در تنگنا است. می گویند جنگ با جمهوری اسلامی نیازمند هزینه های سنگین می باشد، وضع مالی خوبی نداریم!

چرا این همه دروغ سر هم می کنند؟ اما آنچه که ما دریافتیم این بود که پول را باید صرفه جویی کرد تا خانم مریم رجوی لباس های گران قیمت بخرد و جلوی سناتورهای آمریکایی به لحاظ مُد روز کم نیاورد، جلوی پارلمانترهای اروپایی حرفی برای گفتن داشته باشد. ژست ریاست جمهوری را حفظ کند و … پول کافی برای پر کردن جیب مهمانان آمریکایی و اروپایی داشته باشند، خواباندن مهمانان در هتل های پنج ستاره، بهترین غذاهای روز و …

نتیجه این فشارهای روی اعضای نگونبخت چیست؟ در بالا اشاره کرده بودم، نتیجه دردهای بی درمانی است که وقتی وارد بدن هر کس می شود باید مدت ها درد بکشد، داروهای تجویز شده را بخورد که عمدتا اشتباهی تجویز می شوند و باعث تشدید بیماری ها می گردد. این مشکلات آنقدر ادامه خواهند داشت تا افراد یکی یکی از دور خارج شده و از بین بروند و در نهایت بمیرد.

رجوی خیلی بی آبرو است، خیلی بی شرف است، زیرا تا فرد امکان کار کردن دارد که از آنها مثل قاطر کار کشیده و بهره می برد و بمحض مُردن فرد و یا افراد به خاطر ندانم کاریهای رجوی، شهید سازی کرده و آنها را حلوا حلوا می نماید و با نامگذاری روی آنها خودش را مظلوم جلوه می دهد، در حالی که بیچاره خانواده فرد و یا افراد کشته شده هیچ خبری از سرنوشت اسفناک فرزندشان ندارند.

یادداشت از: سعید محمدپور

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26746