• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
بیجاده محمودی، مادر یکی از اسیران فرقه رجوی خطاب به نخست وزیر آلبانی مطرح کرد

خانواده های دردمند منتظر پاسخ عملی مثبت

  • کد خبر : 26585
  • 27 آگوست 2020 - 12:42

بیجاده محمودی، مادر یکی از اسیران فرقه رجوی با انتشار نامه ای به نخست وزیر آلبانی از وی خواست سازمان مجاهدین را تحت فشار بگذارند تا به ابتدایی ترین خواسته خانواده های دردمند پاسخ عملی مثبت داده شود.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق به نقل از انجمن نجات مرکز لرستان، در نامه مادر اسکندر ارجمندی خطاب به «ادی راما» آمده است:

من محمودی مادر اسکندر ارجمندی هستم که فرزندم سالهاست در کشور شما اسیر دست فرقه ای به نام سازمان مجاهدین خلق می باشد .
این فرقه متاسفانه مدعی دفاع از حقوق بشر و آزادی بوده که دقیقا در هر دو شعار نه تنها نمره مردودی گرفته بلکه ضد بشر و ضد آزادی نیز است. لذا در ورای قانون و همه سیاست گذاری ها و سیاست ورزی ها، رابطه عاطفی مادر و فرزند حق است و این حق مسلم در هیچ قاموسی و فرهنگ و سیاستی قابل اغماض نیست .

آقای نخست وزیر من هم نه سیاسی هستم و نه له یا علیه کسی می باشم. من تنها یک مادرم که فرزندم را با رنج و سختی و تنگدستی بزرگ کرده ام و تنها امیدم این بوده و هست که این فرزند که از شیره جانم تغذیه نموده در این دوران که او به مهر مادری و من به کمک های عاطفی و محبت های این فرزند نیازمندم و بیش از ۱۸ سال است که هرشب را به امید بازگشت و یا تماس تلفنی و یا تماس تصویری وی سپری می کنم، بتوانم با وی ارتباط داشته باشم.

اما متاسفانه مجاهدین نه اینکه هرروز غل و زنجیر قوی تری بر درب پادگان خود می زنند و در مسیر این ارتباط موانع سنگین ایجاد می کنند بلکه اخیرا متوجه شدیم که در تبانی و هماهنگی با ارگانهایی از دولت حضرتعالی در صدد توطئه و اخراج و سربه نیست کردن افراد جداشده از این فرقه نیز هستند که مصداق بارز آن توطئه اخیر علیه آقای احسان بیدی می باشد. این موضوع لرزه ای بود بر اندام خانواده های درد مند که همین مورد ما خانواده ها را بر آن داشت تا در یک اتحاد و یکپارچگی بیشتر از همه اهرم ها و ارگانهای بین المللی برای رفع این نگرانی اقدام نمائیم .

لذا از شما تقاضا داریم سازمان مجاهدین را تحت فشار بگذارید تا به ابتدایی ترین خواسته خانواده های دردمند برای ارتباط با فرزندانشان پاسخ عملی مثبت بدهد .

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26585

نوشته های مشابه

21آوریل
 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده
پاسخ خانواده سمیع ناظری به اعتراف‌های اجباری وی در سیمای فرقه رجوی

 دستان مادر را از طرف تو می‌بوسم / خود را از جهنم رجوی نجات بده

03آوریل
آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی
پیام نوروزی فریده پرورش به برادر خود در فرقه رجوی

آرزو دارم به آغوش خانواده برگردی