• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
غفور فتاحیان، عضو نجات یافته از فرقه رجوی با انتشار نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد مطرح کرد:

ضرورت حمایت از خانواده های اسیران فرقه رجوی / اعضای گرفتار در باند رجوی قدرت تصیمم گیری ندارند انسان های داخل این سازمان مسخ شده اند

  • کد خبر : 26538
  • 23 آگوست 2020 - 10:36

عضو نجات یافته از فرقه رجوی با انتشار نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد نوشت: دبیرکل سازمان ملل از خانواده های اسیران فرقه رجوی حمایت کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در نامه غفور فتاحیان، خطاب به آنتونیو گوترش آمده است:

اینجانب غفور فتاحیان از اعضای قدیمی سازمان مجاهدین خلق می باشم که چند سال پیش به دلیل فشارها و سرکوب های ضد انسانی از سوی رهبران این سازمان یعنی مسعود و مریم رجوی از آن زندان مخوف در عراق با کمک نیرویهای آمریکای نجات پیدا کردم.
آقای دبیرکل، پادگان سابق اشرف که من و صدها تن دیگر که در آنجا گرفتار بودیم و هر کدام شاهد شکنجه و زندانی شدن و سربه نیست شدن بسیاری از دوستانمان در آن بودیم داستان دیگر و مفصلی دارد که بعدا در نامه ای دیگر به عرض تان خواهم رساند.

آقای دبیرکل الآن چند دهه است که بسیاری از دوستانم در کمپ البانی گرفتار سیاست های فرقه گرایانه باند رجوی شدند و اینها به علت مغزشویی قدرت تصیمم گیری و خارج شدن از آنجا را ندارند زیرا از دنیای بیرون از کمپ مطلقا بی اطلاع هستند. آنها نه از خانواده و نه از اخبار بیرونی و نه از هیچ چیز دیگری خبر ندارند چرا که رهبری سازمان استفاده از هر گونه وسیلۀ خبری و ارتباطی از جمله تلفن، اینترنت، مطبوعات و شبکه های رادیو و تلویزیون برای اعضا را ممنوع کرده است و مشخصا ازدواج و هر گونه ارتباط و تماس و حتی فکر کردن به خانواده در این سازمان ممنوع می باشد. انسان های داخل این سازمان که اکنون دیگر سالها است تبدیل به یک فرقه شده است طوری هستند که گویا مسخ شده اند.

آقای دبیرکل، همچنین در حال حاضر مدتها است که خانواده های بسیاری از افراد این سازمان برای یک دیدار ساده خانواد گی از دولت آلبانی درخواست ویزا کردند ولی دولت البانی با دخالت رهبران فرقه رجوی با دادن هر گونه ویزا به این خانواده ها مخالفت کرده است و تا اکنون هیچ کدام از این خانواده ها موفق به دیدار یا حتی تماسی تلفنی با فرزندان خود نشدند در حالی که بسیاری از این افراد بیش از سی و پنج سال است خانواده های خود را ندیداند
و در حال حاضر هم همین سازمان مجاهدین اطلاعیه های از زبان این اسیران در سایت های خود منتشر می کند که با رکیکترین سخنان به خانواده خود توهین و ناسزا می گویند. خود این اسیران مطلقا از وجود چنین نامه و اطلاعیه ها بی اطلاع هستند و به دلیل اینکه خودم سالیان در درون این فرقه بودم با شگردها و فریب کاریها این فرقه آشنایی کامل دارم آقای دبیرکل، آیا به نظر شما این یک جنایت ضد بشری نیست که اسیرانی را نزدیک به ۴۰ سال در یک کمپ بسته اسیر کنی و نگذارید آنها با خانواده های خود یک ملاقات ساده خانوادگی داشته باشند؟ آیا این کار انسانی و نرمال است؟ آیا جای در دنیای امروز و یا تاریخ نظیر این را سراغ دارید؟

آقای دبیرکل از شما استدعا دارم به این خانواده های اسیران کمپ لیبرتی کمک کنید که بتوانند آزادانه و به دور از چشم مسئولین فرقه رجوی دیداری با فرزندان خود داشته باشند.

امیدوارم که جنابعالی از اختیارات قانونی خود در سطح بین المللی استفاده کرده و با فشار آوردن به رهبران این فرقه و دولت البانی آنان را وادار به لغو دستور تحریم تماس و دیدار با خانواده و برداشتن هر گونه محدودیت از روی افراد داخل تشکیلات در آلبانی از جمله لغو محرومیت از تشکیل خانواده و استفاده از تلفن و اینترنت و رسانه های خبری نمایید.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26538

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی