• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
بحران های لاعلاج فرقه رجوی در آلبانی

بحران غیبت مسعود رجوی را دیگر نمی توان مخفی نگه داشت / بیش از این نمی توان با کانون های شورشی جعلی، سر اعضاء را شیره مالید

  • کد خبر : 26508
  • 23 آگوست 2020 - 10:36

بعد از سرنگونی صدام حسین در سال ۱۳۸۲ از آنجایی که رجوی در دوران حکومت صدام، جنایت های زیادی بر علیه مردم عراق و ایران انجام داده بود هر روز هزاران نفر از مردم عراق بر علیه حضور این گروه تروریستی تظاهرات می کردند و خواهان اخراج آنها از عراق بودند.

از طرف دیگر فشار مستمر و روز افزون خانواده ها مبنی بر لزوم نجات فرزندان خویش از عراق آشوب زده، در نهایت موجب اخراج فرقه از عراق شد و با یک تفاهم نامه ننگین و وطن فروشانه با دولتمران وقت آمریکا، به کشور فقیر آلبانی منتقل شده و رسما زیر حمایت دولت آمریکا قرار گرفت.

از آن زمان تا کنون، راه هرگونه ملاقات خانواده ها با فرزندان بسته نگه داشته شده است و علیرغم پیگیری های مداوم تا این لحظه این خواست به حق و قانونی، نادیده انگاشته شده و سران فرقه هرگز جواب منطقی در این مورد ندادند.

اکنون ۴ سال است که رهبران فرقه رجوی در باتلاق و بن بست آلبانی زمین گیر شده اند. تمامی شیوه های وطن فروشی را نیز به کار بسته اند، نتیجه ای هم حاصل نشده است .

راه کار نخست و بهترین راه کار، اعلام شکست استراتژیک و بالا بردن دستها، اعلام پایان انقلاب کذائی درونی است. نیروهای سازمان را تا کی می خواهند سر دوانده و به سئوالات اساسی آنان پاسخ ندهند.

– بحران مرگ رهبر و غیبت مسعود رجوی را دیگر نمی توان بیش از این با سرپوش های امنیتی و پلیسی مخفی نگه داشت.

– موضوع مخالفت های اعضاء و زندان و قرنطینه در فرقه جمع نمی شود.

– محفل های بین اعضاء، تمامی ندارد.

– برخی از اعضاء در فرصت های مختلف و از امکانات مخفی سازمان، به صورت پنهانی با خانواده های خود ارتباط برقرار می کنند.

– هیچ کس در درون فرقه دیگر بیش از این مریم رجوی را قبول ندارد.

–دیگر بیش از این نمی توان با کانون های شورشی جعلی، سر اعضاء را شیره مالید. امسال هم مثل سال های گذشته در تاریخ ۲۷ تیر ماه شو اینترنتی مریم رجوی برگزار شد و  نتیجه این موضوع را در دنیای مجازی دیدیم. مردم شو اینترنتی فرقه را مسخره می‌کردند اما رجوی هرگز از گذشته عبرت نگرفته و به این استراتژی کج دار و مریض ادامه می دهد .

در کهکشان امسال بزرگترین ضربه را فرقه رجوی خورده است زیرا از واکنش مسعود رجوی مشخص بود در دنیای مجازی مجاهدین را مسخره می‌کرده اند کهکشان اینترنتی در آلبانی چاره درد نیست، پانسمان است جراحی نیست. تا به کی می خواهید با خدعه و نیرنگ چند صباحی زنده بمانید. خودتان بهتر می دانید نه ارتشی دارید و نه هواداری در داخل ایران، شما از نظر مردم ایران طرد شده هستید. شما عامل استکبار و نوچه های آن هستید مثل بحرین، عربستان سعودی و نه چیز دیگر.

رضا اسلامی- عضو جدا شده از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26508

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی