• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مقایسه جانوری به نام «رجوی» با عجیب ترین موجودات دنیا

  • کد خبر : 26372
  • 12 آگوست 2020 - 13:18

آدم های عجیب و غریبی در دنیا وجود دارند که نسبت به شرایط فرهنگی، اجتماعی و انسانی با افراد سایر دنیا تفاوت دارند.

 به گونه ای با اطلاع از وضعیت این افراد، سایر مردمان از آنان به عنوان موجودات عجیب و غریب نام می برند از جمله  چند مورد زیر را در سایت ها می توانیم نظاره کنیم. 

الف. حکایتی از یک فرد تایوانی ۶۴ ساله گفته می شود این فرد تایوانی بیش از ۳۰ سال است که نخوابیده است، این مرد بعد از یک تب در سال ۱۹۷۳ دیگر نتوانسته بخوابد. ظاهرا این بی خوابی طولانی تاثیری هم بر سلامتی اش نداشته است. او در یک مزرعه زندگی می کند و از خوک و مرغ نگهداری می کند و این کار تمام وقت او را می گیرد.

ب. همچنین مرد هندی که برادر دوقلو اش را در شکم داشت. این یکی از عجیب ترین موارد پزشکی است که یک نفر از دو جنین در داخل بدن دیگری مدفون شده است. این مرد همیشه  فکر می کرد که توموری در داخل شکم خود دارد تا اینکه این تومور زیادی بزرگ شد و پزشک ها پس از عمل اعضای انسان را از داخل شکم او بیرون آوردند. نکته جالب این است که وقتی یک دوقلو در بدن دیگری اسیر می شود می تواند به زندگی خود مثل یک انگل ادامه دهد تا زمانی که شروع به صدمه زدن به میزبان خود می کند.

ج -یک سرباز ژاپنی که حتی پس از پایان جنگ جهانی دوم از ترس آمریکایی ها ۲۸ سال در خفا زندگی می کرد. او از سال ۱۹۴۴ تا ۱۹۷۲ در یک غار جنگلی زیر زمینی با دو نفر از ساکنان آنجا زندگی می کرد، حتی پس از آنکه اعلامیه های پایان جنگ را دیده بود از مخفیگاهش خارج نمی شد و همچنان با ترس و لرز  به زندگی ادامه می داد.

د- نفر بعدی یک سیاستمدار ژاپنی است که فکر می‌کند خدا و مسیح است و تصمیم دارد دنیا را با رسیدن به مدارج سیاسی تغییر دهد. او قائل به یکی بودن دین و سیاست است و می‌خواهد قوانین سازمان ملل را تغییر بدهد و با توهماتش در انتخابات زیادی شرکت کرده ولی موفق نشده است.

ه- الن بادن آمریکایی که از سال ۱۹۹۰ خود را به به پاپی انتخاب کرده است. او و طرفدارانش انتخابات واتیکان را به رسمیت نمی شناسند. جالب است بدانید  الن را فقط شش نفر از جمله والدینش به پاپی برگزیدند. او همچنان به کارش ادامه می‌دهد.

 افراد دیگری هم در این لیست وجود دارند ولی الان می خواهیم بعد از این موارد با عجیب و غریب ترین جانور دیگری هم آشنا شویم؛ جانور عجیب خلقه ای به نام مسعود جوی.

این شخص ابتدا عضوی از یک گروه  بود که پس از کشته شدن رهبران آن گروه عضو مرکزیت شد. پس از مدتی با حیله هایی چون قداست و برگزیده شدن، اعضای مرکزیت را یکی یکی با بهانه های مختلف قلع و قمع نمود و خود را رهبر ایدئولوژیک فرقه خواند.  به همه اعضا دستور داد خانواده های خود را فراموش نموده و زن ها و مردها از هم طلاق بگیرند و فرزندی نداشته باشند ولی خودش زن سومی هم اختیار کرد.

سپس تمام اعضای سازمان را هم به گوشه ای دور افتاده برد و از همه دنیا ایزوله کرد. از اغلب خوهای وحشی و عجیب و غریب او بگذریم که بارها در این رابطه سخن گفته شده است. این جانور هم از سال ۱۳۸۲ تا کنون یعنی ۱۸ سال است که از ترس و لرز جانش خود را در گور مخفی نموده است. او رکورد مخفی شدن را هم شکسته و حتی جرئت نمی کند عکسی هم از خود نشان دهد. البته خیلی هم مشخص نیست زنده باشد شاید هم مرده و چون در حال حاضر نزدیک به دو دهه است نمود خارجی ندارد، این جانور به انواع و اقسام مالیخولیاهای متعدد نیز گرفتار است. ازجمله بیماری های جنسی، بیماری خودشیفتگی و … متعدد که تمام اعضای خود را از زندگی و داشتن خانواده و فرزند منع نمود و حتی دستور داده بود که روزانه همه افراد افکار و تمایلات جنسی و شخصی خود را در جمع بخوانند.

در دهه شصت و هفتاد نیز طی دو حمله سراسری چند صد تن از اعضای سرسپرده و داخلی خود را دستگیر و زندانی نمود و می گفت این ها قصد جان مرا داشتند و می خواستند مرا بکشند. او که پیوسته به همه اعضای فرقه اش فرمان حمله و کشت وکشتار می دهد و می گوید از خشونت و قتل نهراسید آنچنان وحشتی از مرگ دارد که همیشه در حال فرار و اختفا است و  ترجیح می دهد چون یک مرده در گور به مدت ۱۸ سال فقط نفس بکشد. و  هر از گاهی سرش را ازگور درآورده و پارسی کند.

البته این تمام ماجرا نیست و قصه به درازا می کشد. در شناعت این جانور صفحه ها گفته شده ولی  درحد این نوشتار فقط کافی است بدانید آنچه بیش از همه  او را مورد تنفر و انزجار قرار می دهد این  است که به قول ضرب المثل معروف به خاطر یک دستمال قیصریه ای را به آتش می کشد.

این جانور کینه ای حداقل چهار دهه است در پناه و تابعیت دشمنان ایران زمین به حیات ننگینش ادامه می دهد و مخصوصا در دو دهه گذشته  آتش بیار معرکه بسیاری از مشکلات و درد رنج مردم ایران به واسطه تحریم های دولت نامرد آمریکا بوده است.

این قصه طولانی است ولی واقعا اگر بخواهید  او را با عجیب و غریب ترین موجودات جهان هم مقایسه کنید به نظرم با  اختلاف فراوان مقام اول عجیب ترین، تنفرانگیزترین، و شیادترین شخص را به دست خواهد آورد.

نگارش از: مریم سنجابی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26372