• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

ضرورت هوشیاری خانواده های اسیران فرقه رجوی به دنبال کمپین جمع آوری امضاء جهت دیدار / تماس تلفنی تحت فشار، حیله جدید رجوی

  • کد خبر : 26300
  • 05 آگوست 2020 - 12:07

به دنبال کمپین جمع آوری ۱۱ هزار امضاء توسط خانواده های دردمند اسیران فرقه رجوی و ارسال نامه به مجامع بین المللی و نخست وزیر آلبانی، فرقه رجوی دست به یک فریب کاری جدید زده است.
به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، فرقه جنایتکار رجوی در اقدامی جدید از افراد می خواهد با خانواده های خود تماس بگیرند و از خانواده خود بخواهند به آلبانی نیایند.

این تماس ها توسط مسئولین فرقه در دو اتاق جداگانه همزمان شنود و ضبط می شود و در کنار هر فرد تماس گیرنده هم یک نفر ناظر نشسته که مبادا او حرفی غیر از آنچه از قبل به او گفته اند بیان کند.
اگر در این تماس ها هر عضو با لحن عاطفه آمیز با خانواده خود صحبت کند باید همان شب در نشست جمعی حساب پس بدهد و در همان جمع بگوید که خانواده اش مامور ایران هستند.
البته در این بین از تعدادی هم خواسته شده که بگویند ما از فرقه جدا شدیم و برای من پول ارسال کنید که به اطلاع خانواده ها باید رساند گول این حرف ها را نباید بخورند و این موضوع حیله جدید رجوی برای اخاذی از آنهاست.
خانواده های دردمند اسیران فرقه رجوی باید مواظب باشند تا در دام جدید این فرقه هزار حیله نیافتند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26300

نوشته های مشابه

25آوریل
اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲
فراق برای اولین بار افشا می‌کند

اسامی جعلی و مستعار سران فرقه رجوی / ۲

25آوریل
فرید ماهوتچی، رابط ملاقات‌های مخفیانه با دولتمردان آلبانی
25آوریل
جواد احمدی، عنصری که در پوشش پزشک برای رجوی جاسوسی می‌کرد!