• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تجاوز در آسمان و سکوت منافقانه

  • کد خبر : 26247
  • 01 آگوست 2020 - 10:26

در اخبار دیدیم که جنگنده های متجاوز آمریکایی در آسمان لبنان چگونه مزاحم یک فروند هواپیمای مسافربری  متعلق به جمهوری اسلامی ایران شده بودند. طبعا هر کسی که با سیاست های کاخ سفید آشنا باشد می فهمید این اقدام یک ترفند و یک فشار بود تا سران حکومت ایران و به طبع آن مردم ایران را زیر فشار مضاعف بگذارند. به دنبال این حرکت احمقانه، واکنش های متعددی به وجود آمد و خیلی ها موضعگیری کردند و مسئولانه این اقدام تجاوزگرایانه کاخ سفید را محکوم نمودند.

صحبت من در همین خصوص بر می گردد به سکوت حماقت بار فرقه رجوی. بعضی مواقع اتفاقاتی می افتد و چراغ  هایی روشن می شود که تازه آدمی به پیرامون خودش مقداری روشن می شود و متوجه می گردد که چه کسانی در اطرافش قرار گرفته اند، به قول قدیمی ها که چه کسی دوست و چه کسی دشمن هستند. در همین موضوع اخیر این سازمانی که مدعی مردمی بودن دارد و خدا و خلق خدا ورد زبانش است همانگونه که انتظار می رفت طبق معمول در مقابل اربابان خود در واشنگتن جرات دم بر آوردن نداشت.

رد پای این مدل حرکت ها را طبعا در جاهای دیگری دیده بودیم، زمانی که اشغالگران صهیونیستی بر روی کودکان و زنان بی دفاع فلسطینی آتش می گشودند و خون جوانان مردم مظلوم فلسطینی را بر روی خاک می ریختند، این فرقه نابکار سکوت کرده و جرات محکومیت اقدامات ننگین اسرائیلی ها را نداشت.

تجاوز از هر جنسی که باشد محکوم است، از جانب هر کسی که می خواهد باشد محکوم است، به ویژه علیه مردم بی دفاع. چرا نیروهای آمریکائی جرئت ندارند در خلیج فارس مزاحمت ایجاد نمایند؟ چون می دانند که بلافاصله با پاسخ کوبنده و دندان شکن نیروهای سلحشور ایران مواجه خواهند گشت و مجبور به عقب نشینی زبونانه خواهند گشت، همانند پهبادی که به حریم ایران تجاوز کرد و توسط موشک های سپاه پاسداران سرنگون گردید. پس انگشت روی جایی می گذارند که جان کثیف شان در خطر نباشد و به بی دفاع ترین مردمان هجوم می برند. آنقدر این اقدام شنیع و بزدلانه بود که کمتر کسی آ نرا می پذیرفت مگر اینکه در رگ های طرف خون ایرانی نباشد. مثلا برخی که فکر کنم موضع گیری آنان حالت تهوع به آدمی دست می دهد.

ما بی مهابا این اقدام ضد انسانی نیروهای متجاوز گر آمریکایی را محکوم می کنیم، سکوت جامعه بین الملل را محکوم می کنیم، بی تردید این یک تئوری تجاوز در سکوت است که قصد بر هم زدن آرامش ملت های مظلوم ایران و همسایگانش را دارد.

سخنگوی کشورمان گفت که در زمان مناسب پاسخ این تجاوز داده خواهد شد. همانگونه که در انتقام سختی که از بابت شهادت سردار دل ها حاج قاسم گرفته شد و هنوز هم تمام نشده است.

مهم این است که ملت قهرمان ایران در سرزمین تاریخی شان ثابت کرده اند و همیشه در دل تاریخ نشان داده اند که به هیچ شغالی باج نخواهند داد زیرا در رسم و رسوم شان و در دینداریشان چنین چیزی وجود خارجی ندارد. حال تعدادی کور دل متجاوز از خدا بی خبر تلاش های مذبوحانه بکنند تا به زعم خودشان این ملت را به زانو در بیاورند. سکوت منافقانه برخی جریان ها و گروه های معاند فقط و فقط حقانیت این مرز و بوم را به اثبات می رساند. کسانی که تلاش می کنند این مرز و بوم را متلاشی و تجزیه نمایند این آرزوهای کثیف را با خود به گور خواهند برد.

یادداشت از: محمد رحمانیان

عضو جدا شده از فرقه رجوی

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26247