• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

پیام «بخشعلی علیزاده» یک کارشناس فعال در حوزه فرقه رجوی به شغالان رجوی بزدل: بروید دِق کنید!

  • کد خبر : 26178
  • 27 جولای 2020 - 13:23

مطلبی نوشته بودم در خصوص زندگی بعد از رهایی از فرقه رجوی که در همین سایت فراق منتشر شد و در سایت های مختلف مورد استفاده قرار گرفت. برایم جالب بود که مورد استقبال زیادی هم از طرف خوانندگان محترم انجام گرفت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، در این نوشته از عواطف و احساساتی گفته بودم که خیلی از عزیزان خواننده از آن استقبال کرده بودند. اما در میان این استقبال شایان، یک چیز مشمئز کننده به نظر می رسید و آن چند انعکاس منفی بود که در اینستاگرام مشاهده شد. یعنی برخی از مزدوران رجوی با ورود به اینستاگرام فراق، شروع به لجن پراکنی علیه بنده کرده بودند. هر چند شایان پاسخ دهی نبودند ولی بنده به پیج آن اراذل و اوباش رفته و در حد مقامشان تلاش کردم که پاسخ های مطلوب و در حد شان آنان بدهم تا فکر نکنند که در نبود رهبر بزدل شان یعنی مسعود رجوی ملعون و مریم رجوی هرزه دنیا بی حساب و کتاب است و هر کسی هر جایی که خواست می تواند هرزه گی نماید.

قبلا از این گونه موارد بنده در فیس بوک هم داشتم که وارد شده و ضمن باز کردن چاک دهان تلاش کرده بودند که مرا مورد تهدید قرار داده  و از فردای دادگاه های موهوم خلق بترسانند، ولی بنده بر حسب عادت که مطلقا زور نمی پذیرم، ضمن دادن پاسخ های تند و بر حق به آنان گفتم که آدرس بدهید تا بنده خدمت برسم، ولی همانطور که انتظار می رفت مزدوران لعین رجوی دُمشان را روی کولشان گذاشته و فِلنگ را بسته بودند. خب برای من و امثال من که سال ها در صحراهای سوزان عراق جانمان را کف دستمان گرفته و از انواع خطرات عبور کرده و دنیایی تجربه در این خصوص داشتیم، اینگونه تهدیدات بچه گانه خنده دار بود.

البته من نمی گویم پشت سرم چشم دارم، مدعی نیستم که سوپرمن هستم و آسیب ناپذیر می باشم و یا از این قبیل مسائل! ممکن هست من و سایر جداشدگان هر لحظه توسط چند مزدور خود فروخته که در کمین ما باشند آسیب ببینیم و توسط رجوی و باند تبهکارش مورد کین جویی حیوانی آنان قرار بگیریم، ولی تا آنجائی که به هوشیاری و حواس جمعی خودمان و دوستانمان بر می گردد اجازه تعدی و تعرض گستاخانه به احدی نخواهیم داد. خدا را شکر که تا الان کسی دل و جرات این گونه حماقت را به خود نداده و به یاری خدا بعدا هم توان گستاخی را نخواهد داشت. خداوندی که ما را از آن همه خطرات در بیابان های عراق کمک کرد تا بِرهیم قطعا که از این به بعد هم حواسش به ما خواهد بود. خداوندی که ما را از توطئه های رجوی رهانید و اجازه نداد که نِفله بشویم،  قطعا از این به بعد هم ما را در کنف حمایت خود قرار خواهد داد.

اما دوستان عزیز، کینه و نفرت رجوی و باند تبهکار او را در همین چند نمونه حیوانی می شود به راحتی دید که هر کس از جداشدگانی که به ایران و به نزد خانواده اش برگشته، چگونه توسط عیادی و مزدوران رجوی مورد نفرت و کین توزی قرار می گیرد . عمق حقارت این دشمنان بشریت را فقط در این مقاله که من نوشته بودم را به راحتی می شود مشاهده نمود. باورش شاید برای برخی سخت باشد ولی باید باور کنید که حیواناتی در کسوت انسان وجود دارند که با تکامل اجتماعی بنی نوع انسان مخالفند. رسیدن به آمال و آرزوهای انسان های دیگر در توان و تحمل و ظرفیت حیوانی آنان نیست.

بنابراین از همین جا به این حیوانات انسان نما می گویم که بمیرید! تکامل اجتماعی علیرغم عدم خواست و میل باطنی شما ادامه دارد و شمایان هرگز توان بازنگهداری آرزوهای نیک و قشنگ را ندارید. از این رو باید بروید و دق کنید.

بخشعلی علیزاده

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26178

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی