• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مرده هایی که می خواهند ۲۷ تیر با جهان ارتباط زنده بگیرند! / اگر راست می گوئید اول با خانواده های اعضای خود ارتباط برقرار کنید

  • کد خبر : 26020
  • 09 جولای 2020 - 11:31

در ایامی که فشار خانواده ها بر روی فرقه رجوی بسیار زیاد بوده و تقریبا می شود گفت که در این فشار در حد مگاتنی بر پیکر رو به انحطاط فرقه رجوی وارد شده است، عناصر و سران فرقه تلاش می کنند که سازمان درگِل فرو رفته شان را نجات داده و  از مخمصه ای که گرفتارشان شده است، برهانند.

لذا با طرح ها و ایده های مسخره و خنده دار می خواهند اصطلاحا بر این تک سنگینی که رویشان از جانب خانواده ها در حال اجرا است و روز به روز نیز در حال پیشروی می باشد، پاتک بزنند، اما غافل از اینکه آنها در حال اوهام و رویا بافی های احمقانه ای هستند که سرانجامی نخواهد داشت و تمام توطئه ها و کارهای ابلهانه شان همچون کفی بر روی آب به کناری خواهد رفت.

از آن طرف شاهد آن هستیم که تلاش های خانواده ها و مادران و پدران سالخورده بی وقفه و بدون توقف ادامه داشته و روز به روز در حال افزایش است. انگیزه ای که خانواده ها برای اینگونه تلاش ها دارند را در کمتر کسی می توان یافت، انگیزه ای از جنس عشق و محبت و علاقه بی حد و حصر که فقط از عهده یک پدر و مادر بر می آید.

جالب است بدانید در مقابل این حجم تلاش های قدرتمندانه خانواده ها، سران جنایتکار فرقه تروریستی رجوی تلاش ماکزیموم و فوق العاده ای را انجام می دهند تا این فشارها را خنثی و یا حداقل از آن بکاهند، بنابراین دست به مظلوم نمائی های کاذب می زنند، غافل از اینکه در این مظلوم نمایی های وقیحانه فرقه رجوی هیچ معادله ای عوض نشده است و صورت مسئله همانطور که بوده باقی مانده است (دیدار با فرزندان گرفتار و اسیر در زندان آشوویتس رجوی در آلبانی) و همانطور که خانواده های بزرگوار توانستند درب کمپ نفرین شده موسوم به اشرف را ببندند قطعا که خواهند توانست در یک چشم انداز نه چندان دور درب کمپ و زندان مرگ رجوی در کشور آلبانی موسوم به «اشرف۳» را نیز با قاطعیت تمام بسته و عزیزان خود را نجات بدهند.

در همین رابطه شاید که با یک واژه مسخره در فرهنگ مُنحَط رجوی بسیار برخورده اید، واژه ای که سران بزهکار فرقه رجوی به کرات از آن استفاده می کنند: واژه «شیطان سازی»

نخ نبات مظلوم نمایی فرقه رجوی بر این واژه سوار است. باور بفرمائید که من هر گاه با این واژه مواجه می شدم از طرفی خنده ام می گیرد و از طرفی چِندشم می گیرد، زیرا می بینم که چگونه تلاش می کنند که با فریب و حقه بازی خود را از مهلکه ای که در آن گرفتار آمده اند برهانند. چندی پیش هم خانم «ش . ر» در یک مطلبی که در سایت فراق منتشر کرده بودند به نوعی به این واژه اشاره کرده بودند و گفته بودند که شیطان مجسم خود شما سران فرقه رجوی هستید و نه کسی دیگر. به طور واقعی درست گفته بودند، شیطان باید در نزد سران فرقه رجوی آموزش های ویژه ببیند، زیرا احساس کرده است کسانی هستند که او را سکه یک پول کرده و دستان شیطان را از پشت می بندند.

به دنبال همین مطالبی که خدمت شما بزرگواران عرض کردم، توجه ویژه شما خوانندگان محترم را به این مطلب معطوف کنم، جدیدترین ترفند فرقه رجوی از این قرار است که سران فرقه قرار است در اواخر تیرماه ( ۲۷ تیرماه ) مراسمی داشته باشند  تحت عنوان « ارتباط زنده با جهان» به قول خودشان قصد دارند که ارتباط زنده با دنیای بیرون برقرار نمایند (یعنی تا حالا مرده بودید)؟ 

سوال و تناقض اساسی که به ذهن آدمی خطور می کند اینکه اگر شما دارای چنین امکانی هستید که می توانید در یک آن ارتباط به قول خودتان زنده با دنیای بیرون داشته باشید، پس چطور است که مانع ارتباط اسرای گرفتار در دستان خون آلود خود می شوید؟ مگر دعوای خانواده ها با شما جنایتکاران قرن بیست و یکم این نیست که مانع دیدار با فرزندانشان نباشید؟ پس چرا سنگ اندازی می کنید ؟ مگر شما ها مدعی نیستید که برای خدا و خلق خدا سازمان یافته اید؟ پس این تناقض را چگونه پاسخ میدهید ؟

واقعیت اینکه شما ها نه تنها از خدا و خلق خدا هیچ بویی نبرده اید بلکه شیاطین مجسم روی زمین هستید که با سوء استفاده از واژه ها تلاش می کنید که به حاکمیت رسیده و اهداف شیطانی خود را پیش ببرید، قصد دارید با اجرای اینگونه نمایشات و خیمه شب بازی های لو رفته تان اذهان و افکار عمومی را به انحراف بکشانید.

و این درست همان جایی است که شما در خواب خواهید دید که به حاکمیت برسید.  نخواهیم گذاشت، به هیچ قیمت نخواهیم گذاشت، مگر اینکه تمام خانواده هایی که بیچاره کرده اید از بین رفته باشند، مگر اینکه تمام کسانی که از شما ها آسیب دیده اند از بین رفته باشند.  شما عناصر تبهکار و جنایتکار  این خواسته و تمایل شیطانی خود را با خود به گور خواهید برد. حال تا می توانید ممانعت بعمل بیاورید و سنگ اندازی نمائید، ولی همانطور که میدانید این خواب های پنبه دانه ای شما در حد همان رویا های بر باد رفته خواهد بود. کسانی که ظلم می کنند هرگز لیاقت این را ندارند که به ملتی حکم رانی نمایند، افشایتان خواهیم کرد.

یادداشت از: محمد رحمانیان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=26020