• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کارشناس مسائل سیاسی:

ملت ایران چهره واقعی «جریان نفاق» را می شناسند / منافقین جایگاهی در بین ملت ندارند

  • کد خبر : 25978
  • 07 جولای 2020 - 9:40

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم ایران با چهره واقعی سازمان مجاهدین خلق آشنا هستند و آنها جایگاهی در بین ملت ایران ندارند.

به گزارش فراق، علیرضا اسلامی، در مصاحبه با برنامه «گفتگوی سیاسی» رادیو گفت و گو، با بیان این که نفوذ کشورهای خارجی به سازمان مجاهدین خلق به سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی باز می گردد گفت : برخی از کشورهای خارجی از این سازمان به عنوان گزینه«آلترناتیو» رژیم شاه یاد می کردند تا اگر انقلابی در ایران رخ دهد این گروه مسئولیت امور را برعهده بگیرد، ولی دیدیم که برنامه ریزی آنها محقق نشد.

وی خاطرنشان کرد : سازمان مجاهدین خلق ، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از خرداد ۱۳۶۰ به صورت رسمی وارد فاز عملیات مسلحانه علیه انقلاب شد.

این تحلیلگر انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقتی آنها وارد فاز نظامی علیه جمهوری اسلامی شدند حمایت استکبار جهانی از آنها شدت بیشتری گرفت.

اسلامی گفت: آنها در ابتدای فعالیت خود شعار مبارزه با امپریالیسم و آمریکا را مطرح می کردند ولی در هنگام تسخیر لانه جاسوسی فقط چند روز در این جریان حضور داشتند و پس از آن، سفارت آمریکا را ترک کردند و در ادامه نیز در طی این سال ها مورد حمایت مستقیم و غیرمستقیم آمریکا در عرصه های مختلف بوده اند.

وی با بیان اینکه آنها بعد از ماجرای عزل بنی صدر تصمیم گرفته بودند که سران اصلی نظام را ترور کنند تا به گونه ای نظام از هم بپاشد ولی مدیریت امام(ره) مانع از تحقق اهداف آنها شد ، خاطرنشان کرد : اقدامات جنایتکارانه آنها باعث شد که مردم با چهره واقعی نفاق آشنا شوند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در ابتدای انقلاب شاهد نفوذ آن ها در برخی از سازمان ها و دستگاه ها بودیم و این خود باعث شد که زمینه برای انجام فعالیت های تروریستی تسهیل شود، گفت: پس از این تحولات، بحث گزینش در انتخاب نیروها در سازمان های مختلف جدی‌تر و تلاش شد نیروهای جوان انقلابی که به واقع در خط مقدم مقابله با استکبار قرار دارند در عرصه های مختلف حضور داشته و مسئولیت را بپذیرند.

اسلامی همچنین در پایان مصاحبه خود در این برنامه رادیویی تاکید کرد : باید تلاش کنیم تا مردم شناخت بیشتری از این گروه و جنایت های آن ها پیدا کنند تا این گروهک نتواند از عدم آگاهی مردم برای جذب جوانان استفاده کند.

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25978

نوشته های مشابه

22آوریل
«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش
اولین اثر جلسه مخفیانه افسر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با سرکردگان فرقه رجوی رونمایی شد

«دختر وزرا»؛ سناریویی برای فروکش کردن ضرب سیلی به رژیم کودک‌کش

17آوریل
فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود
افشای اسنادی از جمع‌بندی نشست‌های غسل هفتگی و عملیات جاری مردان و زنان در فرقه رجوی

فاکتِ چشمان ۱۲ تا داشتم / قربان عرب حسرت به دلی با یادآوری خاطرات را نوشته بود