• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

افشاگری یک عضو فرقه رجوی از ارتباط مخفیانه دلقک سیرک رجوی با دختران فرقه / اعضای فرقه رجوی به ستوه آمدند

  • کد خبر : 25957
  • 05 جولای 2020 - 11:49

بر اساس اخبار منتشر شده تعداد بسیار زیادی از اعضای فرقه رجوی، از شرایط قلعه «مانز» که روز به روز سخت تر می شود به ستوه آمده و قصد جدایی دارند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، مهدی.ن، یکی از اعضای حاضر در مقر «اشرف ۳» در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سران فرقه در حال حاضر ارتباط اعضا را با شهر و خارج از قلعه قطع نمودند و آنها ماهی یک بار هم برای خرید و یا دکتر از مقر خارج نمی شوند.

وی افزود: اعضا منتظرند تا دوباره موجی شروع و فرصتی حاصل شود تا بتوانند خود را از زندان فرقه نجات دهند.  

مهدی.ن همچنین با اشاره به دردسرهای جدید درباره  حنیف زمردیان  یا همان دلقک سیرک رجوی، که در تشکیلات خودش را «محسن واقف» می نامد گفت: وی عضو  بی اراده و سست عنصری است که توان هیچ گونه تصمیم گیری را ندارد ولی به خاطر وابستگی به مادر و ترس از سران فرقه حفظ ظاهر می کند.

این عضو فرقه افزود: این دلقک خود فروخته و بی جیره مواجب آنقدر پیش رفته  که  اخیرا  دو تن از دختران فرقه  اعتراف نموده اند که با وی مخفیانه ارتباطات داشتند.

او گفت: در گذشته نیز «ناظم زمردیان» با تعدادی از دختران میلیشیا در ارتباط بوده و حتی نامزد سابق او لیلا «ن» هم که سابقه هواداری و شناختی از سازمان منافقین در گذشته نداشته، حداقل دو دهه می باشد که عمر و جوانی خود را به خاطر اشتباهاتش و همراه شدن با خانواده زمردیان از دست داده است.

 مهدی.ن ادامه داد: ناظم زمزدیان و لیلا زمانی که در ایران بودند نامزد بودند ولی سران فرقه به محض پیوستن به تشکیلات آنها را از هم جدا نموده و سال ها اجازه ندادند همدیگر را ببینند، همچنین آنها چند بار درخواست جدایی از فرقه داده اند که چنین اجازه ای به آنها داده نشده است.

این عضو فرقه گفت: خوب است در اینجا به محسن واقف، دست نشانده و دلقک سیرک رجوی، خانم «لیلا»  و سایر اعضای ناراضی  یادآوری کنیم  بیش از این عمر خود را در فرقه ضاله  و منحوسی که ماهیت آن بیش از دیگران برای خود شما مشخص شده تلف نکنید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25957