• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

شیطان سازی نمی خواهد، شما شیطان مُجسّم هستید

  • کد خبر : 25938
  • 02 جولای 2020 - 10:50

فراق: سلام خدمت مخاطبان محترم فراق، به خصوص پدران و مادران پیری که در حسرت دیدار فرزندانشان از هیچ تلاشی کوتاهی نمی کنند. ابتدا می خواهم یک دست مریزاد بگویم به تمام خانواده هایی که در کارزار محکومیت دولت آلبانی و فرقه رجوی شرکت گسترده و فعالانه ای داشتند؛ محکومیت محدودیت هایی که دولت آلبانی برای خانواده ها اسرای دربند توسط فرقه رجوی ایجاد کرده است و از دیدار خانواده ها با عزیزانشان ممانعت به عمل می آورد، خواسته ای که درهر جای دنیا یک امرعادی و خداپسندانه می باشد.

در این مدتی که خانواده ها در حال استقبال از این بیانیه و پشتیبانی از آن بودند من مستمر پیگیر قضیه بودم و از ابتدا احساس خوبی نسبت به این موضوع داشتم.

فکر می کنم که این گام سنجیده و بغایت هوشیارانه خانواده ها بود که باعث به هم ریختگی در سرتاپای بنیاد فرقه رجوی گشت (تهیه بیانیه محکومیت دولت آلبانی و فرقه رجوی در اروپا و سرتاسر جهان). حتما که اخبار هفته گذشته را دنبال کردید، من وقتی به سایت های متعفن فرقه رجوی که چیزی جز بوی تروریسم و آدم ربایی و گروگان گیری نمی دهد نگاه می کردم متوجه یک به هم ریختگی مفرط در دستگاه سرکوبگر فرقه تروریستی رجوی شدم  بانی و باعث این بهم ریختگی کسانی نبودند به جز خانواده های دردمندی که خواسته ای به جز دیدار با عزیزانشان نداشته و ندارند.

اما در این میان می بینیم که سران فرقه که خود دست شیطان را در حیله گری و مکاری و حقه بازی از پشت بسته اند، اسم فعالیت خانواده های دردمند را می گذارند:«کارزار شیطان سازی»!  واقعا قباحت و خجالت هم خوب چیزی است که البته این سران نابکار رجوی از این ودیعه خدادادی بی بهره هستند و بویی از انسانیت و خجالت و قباحت نبرده اند.

تمام شواهد و قرائن حاکی از این است که شیطان مجسم این دوران به جز رجوی و آل خبیث او کس دیگری نیست . شیطان شما هستید که فرزندان این مرز و بوم را چندین سال  با حیله گری و مکر و فریب و نیرنگ در سیاه چاله های خود نگه داشته و هر روز و هر ماه و هر سال با وعده های سرخرمن سر آنان را کلاه گذاشته و اهداف خود را پیش می برید. شیطان مجسم دوران شما هستید که بدون اینکه ذره ای از انسانیت بو برده باشید مانع دیدار خانواده ها با فرزندانشان می شوید. از چه هراس دارید که تاب این دیدارها را ندارید؟ مگر مدعی نیستید که فرزندان ما اعضای گروه شما هستند و شما را انتخاب کرده اند، بنابراین از چه هراس دارید که نمی توانید این دیدارها را تحمل نمائید؟ شیطان شما هستید که به هر کلک و فریب و نیرنگ تلاش میکنید سر فرزندان ما شیره بمالید و خانواده های آنان را مزدور خطاب می کنید.

اما مزدور واقعی کیست؟ مزدور واقعی و شیطان مجسم دوران شما هستید کاسه لیسی آمریکائیها را انجام می دهید و هر روز و به هر بهانه کفش های جناب ترامپ و ایادی او را تمیز کرده و خود شیرینی می کنید، ای خاک عالم بر سر شما باد که به چه روزی افتاده اید.

آمریکای جنایتکاری که هیچ ملت مظلومی در جهان نیست که از جنایت ها و تجاوزات آمریکائیان دردی در بدنش نداشته باشد آنوقت شما اسم این تبهکاری هایتان را چه می گذارید؟ حتما شما مزدور نیستید و خانواده ها و ما که برای فرزندان خودمان در حال جان فشانی هستیم می شویم مزدور.

بنگرید که چه کسی و یا کسانی شیطان هستند و شیطان سازی می کنند. اما یقین داشته باشید که سرانجام خانواده ها پیروز خواهند شد و در این نباید تردید کرد و آخر و عاقبت شما ابلیس های زمانه جز روسیاهی و در به دری چیزی نخواهد بود، کما اینکه آه و نفرین پدران و مادران بیچاره شما را گرفته و سالهاست که در به در هستید و از همه جا رانده شده می باشید. خدا لعنت کند قوم ظالمین را.

یادداشت از: ش. رضایی

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25938

نوشته های مشابه

20آوریل
پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است
روایت عاطفه سبدانی از ماجرای کشته شدن برادرش در اشرف

پروپاگاندای فرقه رجوی، فقط برای جلب توجه جهان خارج است

17آوریل
اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»
نگاهی به آسیب‌های روحی و جسمی که در فرقه رجوی به اعضا وارد می‌شود

اعتراف‌گیری از گناهان ناکرده در نشست‌های موسوم به «غسل»