• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

به مناسبت گرامیداشت روز دختر در ایران و رفتارهای خشن فرقه جنایتکار جوی با دختران / وقتی مریم رجوی «ندا حسنی» را مجبور به خود سوزی کرد

  • کد خبر : 25886
  • 23 ژوئن 2020 - 11:52

امروز در ایران روز دختر نامیده می شود و تمام دختران ایرانی به این مناسبت از پدر و مادرهای خودشان هدیه می گیرند و شادی می کنند، ولی خانواده هایی هستند که دخترانشان را کسان دیگری نابود کردند و به زیر خاک فرستادند تا به عمر ننگین خودشان ادامه بدهند.

یکی از آن دخترانی که دیگر در میان انسان های این کوچه و شهر نیست دختری است به نام «ندا حسنی»،  دختری که به خاطر خیانت مسعود رجوی و مریم رجوی فریب خورد و در کوچه پس کوچه های لندن خودش را به آتش کشید و در نهایت هم در روز سوم تیرماه در یکی از بیمارستان های لندن جان داد.

امروز در ایران روز دختر است که مصادف است با مرگ «ندا حسنی». پدر و مادر این دختر هرگز نتوانستند حرف دلشان را بزنند زیرا می ترسیدند که توسط تروریست های رجوی هدف قرار بگیرند. آخر این پدر و مادر هم فریب خورده بودند و دخترشان را به نزد فرقه رجوی فرستاده بودند. دختری که زندگی مرفه و خوبی در کانادا داشت ولی این پدر و مادر فریب شعارهای دروغین رجوی را خورده بودند و دختر و پسرشان را به مناسبات ظالمانه رجوی هدایت کرده بودند. پسر شانس آورد و بعد از مشقت های بسیار به کانادا بازگشت ولی خواهر را نتوانست با خود برگرداند زیرا خواهر بر اثر شدت سوختگی دیگر قادر به هیچ حرکتی نبود و در آخر هم زیر بدترین دردهای ناشی از سوختگی فوت کرد.

من درهر جایی که برای دیدار با خانواده ها می روم به آنها و سایر خانواده ها نهیب می زنم که گول فرقه ها را نخورند، در زمانه ما خطرناکترین فرقه موجود فرقه رجوی است که با شعار های فریب دهنده، ابتدا خانواده را گول میزند و بعد فرزندان آنان را.

چندی هم نمی کشد که خانواده از کار کرده پشیمان و فرزند را از دست رفته می بینند ولی دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت.

مصطفی محمدی که خودش یک پدر است و دخترش هم اکنون در داخل فرقه رجوی به اسارت گرفته شده تعریف می کند که در زمان وقوع این جنایت در لندن حضور داشته است زیرا خودش نیز یکی از فریب خوردگانی بود که دست به خودسوزی زد زیرا به زعم خودش می خواست علیه دولت فرانسه به خاطر دستگیری مریم رجوی اعتراض کند. وی می گوید «ندا حسنی» در کوچه پس کوچه های لندن و در محیطی که غرق در مه بود اقدام به خودسوزی کرد، جایی که کسی متوجه این فاجعه نشده بود. جسد نیمه جان ندا را یک دوچرخه سوار عابر پیدا کرده و به پلیس اطلاع می دهد ولی دیگر کار از کار گذشته بود و ندا حسنی با شدت سوختگی بیش از ۹۰ درصد نفس های آخرش را می کشید.

مریم رجوی چه کرد؟ این موجود بی شرم به جای اینکه مسئولیت بپذیرد که او و همکاران ستمگرش افراد فریب خورده را مجبور به این کار کرده بودند گفت که از داخل زندان پیام داده بودم که کسی خود سوزی نکند ولی آنان خودشان این کار را کردند!

به لحن حرف زدن دقت کنید. «خودشان این کار را کرده بودند» یعنی که ما گفتیم این کار را انجام ندهید ولی افرادی که خودسوزی کردند در یک اقدام خود به خودی دست به خودسوزی زده و کار را خراب تر نمودند، بنابر این مسئولیت درد و رنج هایشان باخودشان است و به ما ربطی ندارد. واقعا که این زن خیلی قبیح است و شیطان صفت.

اکنون «ندا حسنی» نیست ولی کسانی که هستند می توانند خانواده خود شان را نجات بدهند تا بعدا دچار پشیمانی بی فایده نگردند.

یادداشت از: محمد رحمانیان

انتهای پیام / فراق

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25886