• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

وادار نمودن اسیران فرقه رجوی به نوشتن فحش نامه علیه خانواده ها

  • کد خبر : 25822
  • 15 ژوئن 2020 - 12:34

ما پیش بینی نمی کردیم که درخواست صدور ویزا ازطرف ما خانواده ها که به قصد سفر به آلبانی و دیدن فرزندان مان در قلعه «مانز» بود، طوری باند رجوی را پریشان حال کند که اعضای اسیرش را وادار به نوشتن ده ها فحش نامه علیه خانواده های خود نماید.

برای اینکه این فحاشی ها به خانواده ها کمی مستتر شود، سنت رایج در حمله به حکومت ایران در سراسر این نوشته ها به کار برده می شود.

اول :شما ها درسایه امنیت کم و بیشی که آمریکای جنایتکار ارزانی تان داشته بود  هرچه ازدست تان می آمد برعلیه حکومت و مردم ایران می کردید و طی دسیسه های متنوعی، امنیت عراق را در وسع وتوان خود به خطر می انداختید و ما به عنوان خانواده ها روی آنرا نداشتیم که اقدامی و موضع گیری در مقابل این خمپاره پرانی ها که عراقی ها به عنوان مقابله به مثل درمقابل مسئولین باند رجوی انجام می دادند، داشته باشیم.

دوم: ما خواستار ملاقات با فرزندان خود بودیم که اجازه داده نشد، راهی جز رساندن صدای خودمان به فرزندان خود که کیلومتری ازما دورنگه داشته شده بودند، نداشته و بعد مسافت استفاده از بلندگو را ضروری می ساخت که این صداهایمان هم با پارازیت شکن های داخل اشرف خفه می کردند. طوری که بعدا با جدا شدن تعدادی از این فرزندان مان شنیدیم، تعداد معدودی از این اسرا که درحوالی درب اشرف نگهبانی می دادند و یا به کار گل وا داشته شده بودند صداهای ما را شنیده بودند و بعضا در فرصت ممکن و با ترس و لرز گوشه هایی از حرف های ما را به دیگران رسانده بودند.

دولت فقیر آلبانی هم برای همیشه درهمین سیاق نمی ماند و با پر زورتر شدن سمبه خانواده ها و تغییراتی که در جهان وجود دارد، ناچار به ترک این اقدامات بر باد دهنده آبروی مردم وکشور خود خواهد بود و ما با توسل به نیروی بزرگ خود و ایجاد فشارهای حقوق بشری هرچه بیشتر، دولت آلبانی را به زانو درخواهیم آورد و این زمانی است که روابط سیاسی دو کشور ربطی به ما ندارد و ما تنها با امضای یک طومار ۱۰هزار نفری خواستار اعاده حقوقی شده ایم که دولت آلبانی با دستور آمریکا و دیگر اربابان رجوی، آن حقوق مسلم را از ما دریغ داشته است.
البته خودتان به طور ضمنی اعتراف کرده اید که حضور خانواده ها در کمپ مانز آلبانی، عزم مجاهدین را سست می کند. یعنی اینقدر خود را بی دست و پا و بی منطق می بینید که می ترسید با ساعاتی گفت وگو بین خانواده ها و اسرای رجوی، اینها صفوف تشکیلات را ترک کنند؟ عجب تشکیلات آهنینی دارید شماها!

انتهای پیام / انجمن نجات مرکز آذربایجان شرقی

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25822