• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آیا سیاه پوستان آمریکا از نظر مریم رجوی انسان نیستند؟

  • کد خبر : 25741
  • 07 ژوئن 2020 - 11:43

فراق: مدتی است که در ایالت ها و شهرهای مختلف آمریکا به دلیل کشته شدن یک فرد سیاه پوست، مردم این کشور در التهاب فرو رفته و به خیابان ها ریخته و واکنش تندی در قبال این رفتار خشن پلیس از خود نشان دادند. به عبارتی این رفتار پلیس را به شدیدترین وجه ممکن محکوم کرده و علیه این اقدام با خشم خود ابراز احساسات کردند.

تقریبا در تمام کشورهای دنیا که به میزانی به دمکراسی و آزادی های اجتماعی معتقد هستند این اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند و از دولت آمریکا و کاخ سفید نشینان درخواست اقدام عملی کردند. شخصیت هایی همچون خانم میشل اوباما (بانوی اول پیشین ایالات متحده آمریکا) به صحنه آمد و ضمن انزجار از این اقدام پلیس آمریکا خواستار یافتن راه حل های مناسب و  پایان دادن به خشونت های فعلی علیه سیاه پوستان آمریکا شد.

هنرمندانی همچون «تیلور سویفت»، ستاره موزیک آمریکا، دونالد ترامپ را تهدید کرد که امسال مردم ایالات متحده او را از کاخ سفید بیرون خواهند انداخت!

در این میان اندیشه ها و تفکرات مختلفی به صحنه آمدند و ابراز نظر کردند. مخالفین کشتار انسان ها به ویژه سیاه پوستان به خاطر نژاد پرستی از یک سو و نژاد پرستان و حامیان این طرز اندیشه هم از سویی دیگر. بلاخره هر کسی حرفی زد و زاویه خودش را با این عمل ضد انسانی مطرح کرد. اما در کمال تعجب می بینیم که فرقه رجوی در سکوت معنا داری فرو رفته و انگار نه انگار که اکثر ایالت های آمریکا در آتش و دود فرو رفته است. هر روز و شب خبرگزاری های جهان انعکاسات جدیدی از میزان این اعتراضات و تظاهرات ضد نژاد پرستی نشان می دهند و تلاش می کنند با تصاویر و فیلم های مستند اخبار جدیدی را به افکار عمومی جهان ارائه بدهند.

سکوت خانم مریم رجوی در رابطه با شلوغی های آمریکا یک همسویی با سرکوب تظاهر کنندگان را نشان می دهد. جای تعجب از این زاویه گفتم که اگر گربه ای در جایی از جهان عطسه کند سریع شبکه های فرقه رجوی آن را در بوق و کرنا کرده و منعکس می نمایند. اما اکنون می بینیم که نه تنها خبری از محکومیت کاخ سفید نشینان توسط سران بزهکار سازمان مجاهدین خلق (مزاحمین خلق) نیست بلکه سکوت آنها تائید کننده این اقدامات وحشیانه توسط پلیس و دولت آمریکا است. دولتی که مداخلاتش در اقصی نقاط جهان برای کسی پوشیده نیست، دولتی که کشتار مسلمانان چه مستقیم و چه غیر مستقیم همگان را در سطح جهانی به فکر فرو می برد، دولتی که مستمر سنگ حقوق بشر را به سینه می زند و به تمام دولت های جهان تذکر رعایت حقوق بشر می دهد اکنون خودش برای چندمین بار متوالی دست به سرکوب تظاهرکنندگان زده است و آنان را با تیر مستقیم مورد اصابت قرار می دهد و یا دستگیر کرده و روانه زندان می نماید، حالا به کمک برخی از دولت های سرکوبگر و یا گروه های تروریستی اقدامات ضد انسانی خود را بیشتر کرده است.

جای سوال از مریم رجوی وجود دارد که نظر تو در این رابطه چیست؟ چرا علیه کاخ سفید و دولت مداخله جوی آمریکا هیچ موضعگیری ندارید؟ چرا به نفع سیاه پوستان آمریکا که زیر ضرب نژاد پرستی مستمر سرکوب می شوند حرفی ندارید؟ آیا سیاه هان آمریکا انسان نیستند؟ یا اینکه به آقای ترامپ قول مساعدت داده اید تا در این گونه مواقع سکوت نمی آیند. هر چه که باشد بر میزان بی آبرویی فرقه آبرو باخته رجوی ضریب زده و اعضای مستقر در زندان های رجوی در آلبانی را مسئله دار کرده و بقیه هواداران را در هر جا که باشند غرق در سوال رها می کنند. برای ما که زمانی در این فرقه تروریستی حضور داشتیم اصلا قابل تعجب نیست و می دانیم که طرز تفکر این فرقه بر اساس تروریسم سوار است. تروریسم عقیده و افکار و جسم و روح ایرانیان و خانواده های اعضای موجود در اردوگاه مرگ رجوی. به امید آن که هر کس به هر میزان که می داند و می تواند طرح های شیطانی این فرقه شیطانی را برملا کرده و به افکار عمومی اطلاع رسانی نماید. مثل همین کاری که بنده انجام دادم. باید چهره بزک شده رجوی و سرانش را برای همگان افشا کرد تا کسی از این مسائل غافل نباشد.

یادداشت از: بخشعلی علیزاده

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25741

نوشته های مشابه

28مارس
تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند
روایت یک شاهد عینی از جنایت‌های فرقه ضدخانواده رجوی در حق کودکان اشرف

تاکتیک فرقه رجوی درباره ماجرای کودک سربازان؛ نفی و لاپوشانی / دیدم مادرانی را که پنهانی می‌گریستند

26مارس
اینجا آرام باشید و بیرون شورشی
مروری بر قوانین و استراتژی‌های رجوی ساخته

اینجا آرام باشید و بیرون شورشی