• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
عضو فرقه رجوی در گفت و گو با فراق:

فرقه رجوی برای اعضایی که خانواده های فعال دارند، نشست برگزار می کند / وحشت از حضور احتمالی خانواده ها در آلبانی / قرنطینه و شکنجه افراد خواهان جدایی در آلبانی

  • کد خبر : 25704
  • 01 ژوئن 2020 - 13:30

یک عضو فرقه رجوی گفت: به دنبال کمپین جمع آوری درخواست دیدار توسط خانواده ها، فرقه رجوی برای اعضایی که خانواده های فعال دارند، نشست برگزار می کند.


م. ع ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار فراق اظهار داشت: رسیدن صدای خانواده ها به مقر «اشرف ۳ » موجی از شادمانی میان اعضای ناراضی ایجاد کرده و سران فرقه به جهت وحشت از این موضوع برای افرادی که خانواده های فعالی دارند نشست های توجیهی برگزار می کنند.
وی افزود: این اقدام ها در راستای مقابله با حضور احتمالی خانواده ها در آلبانی انجام می گیرد و طی آن افراد مغزشویی می شوند که اگر خانواده شما به آلبانی آمد باید محکم جلوی آنها بیاستید و بگوئید ما شما را نمی خواهیم.
این عضو تصریح کرد: سران فرقه به منظور تاثیرگذاری بیشتر اراجیف خود روی ذهن اعضا، خاطراتی از کشته شده های فرقه نقل و عنوان می کنند ما تنها کسی هستیم که حکومت ایران را می توانیم از بین ببریم و عده ای بیچاره چشم امیدشان به شماست!

این عضو حاضر در مقر فرقه «اشرف ۳» با اشاره به اینکه فرماندهان در حال حاضر برای افرادی که خواهان جدایی هستند شرایط سختی گذاشته و آنها را به قرنطینه می فرستد تا اطلاعات آنها به زعم خودشان سوخته شود، افزود: هم اکنون اجازه تردد به داخل شهر به بهانه کرونا به سختی داده می شود و افراد از این جهت بسیار تحت فشار هستند.
م. ع در پایان از خانواده های اعضای حاضر خواست که از تلاش های خود خسته نشوند و مطمئن باشند که تک تک فعالیت های آنها در راستای رهایی عزیزان آنها تاثیرگذار است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25704

نوشته های مشابه

28مارس
فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم
مهرویه هاشمی، مادر چشم انتظار یکی از اسیران فرقه رجوی

فقط به امید دیدار فرزندم زندگی می‌کنم

28مارس
ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی
پلیس آلبانی تنها به جهت این پرونده باید مریم رجوی را دادگاهی کند

ماهواره‌های استارلینک چگونه به صورت مخفیانه وارد «اشرف ۳» شدند + تصاویر واقعی