• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
محمد رزاقی، عضو جداشده از فرقه رجوی

خواسته به حق خانواده ها وحشت به جان فرقه رجوی انداخته است

  • کد خبر : 25531
  • 14 می 2020 - 8:56

فراق: مدتی است خانواده های اعضای نگونبخت فرقه رجوی به جمع آوری امضای درخواست ملاقات با عزیزان خود که توسط مریم قجر و دیگر سران فرقه رجوی داعشی در اسارت ذهنی و جسمی در اردوگاه مانز البانی نگه داشته شده اند اقدام کرده اند.

مریم قجر داعشی با خبر دار شدن از اقدامات گسترده خانواده ها با یاوه سرائی و سفسطه بازی طبق معمول وحشت خود را از اقدام خانواده ها به نمایش گذاشت.

واقعیت این است که در عصر ارتباطات و در دنیائی که حتی بچه های مدرسه به سیستم و امکانات ارتباطی دسترسی دارند مریم قجر و سران فرقه رجوی اعضای نگون بخت را بیش از ۳۰ سال است که از دنیای بیرون قطع کرده و اجازه نمی دهد آنها با بستگان درجه یک خود (پدر، مادر، خواهر، برادر) تماس داشته باشند.

من قبلا هم چند بار در مصاحبه با مردم تی وی یا در نوشته های خود تاکید کرده ام  و تا احقاق حقوق به حق خانواده های چشم انتظار هم تکرار خواهم کرد که ملاقات حق مسلم خانواده ها هست چه از نظر حقوقی یا انسانی. چندین بار مثال واقعی زدم و باز اینجا هم تکرار می کنم.

اگر به گفته مریم قجر داعشی و سران فرقه و جیره خوارانش استناد کنیم که در ایران زندان اوین و زندان گوهر دشت را بدترین زندان نام می برند چطور در زندان اوین، هم ملاقات حضوری وجود دارد و هم می توانند از داخل همان زندان های ادعائی مریم قجر نامه به شبکه های تلویزیونی و ارگانهای مختلف نامه بنویسند

ولی آیا اعضای نگون بخت در اردوگاه بد نام اشرف ۳ در مانز آلبانی از حق و حقوقی که زندانیان وابسته به فرقه رجوی داعشی در زندان های اوین و گوهردشت را دارند برخوردارند؟

حتی اگر بخواهیم زندانیان عادی که مرتکب قتل و جنایت شده اند یا قاچاقچی،  دزد و غیره بودند را مثال بزنیم  در همان زندان های ادعایی مریم قجر داعشی از حق و حقوق ملاقات برخوردار می باشند و حتی کسانی که بر اساس قوانین کشوری محکوم به اعدام شده اند نیز حق ملاقات با خانواده خود را دارند.

 حال مردم ایران و سازمانهای بین المللی و حقوق بشری باید متوجه شوند مریم قجر داعشی و سران فرقه مافیایی و جنایتکار رجوی روح پلید چه زندانی برای اعضاء نگون بخت ساخته اند که از حق و حقوق یک زندانی هم برخوردار نیست.

اشخاصی که دکان دو نبش حقوق بشری باز کرده اند برای قاتلان و دزدان مسلح آیا شده یکبار محض نمونه از حق و حقوق خانواده های اعضای نگون بخت هم حرف بزنید؟

آیا شده از مریم قجر بخواهید به اعضای نگون بختی که بیش از ۳۰ سال نه تنها با خانواده های خود ارتباطی ندارند حتی در حد یک زندانی، حق مرخصی چند روزه که هیچ حق تماس ۳ دقیقه ای هم با خانواده های خود را بدهد؟

کسانی که در ۲۴ ساعت شبانه روز خود را مدافع آزادی، دمکراسی و حقوق بشر در شبکه های تلویزیونی و سایت های مجازی جا می زنند آیا شده از حق و حقوق زنان و مردان نگون بختی که توسط مریم قجر داعشی به اسارت ذهنی و جسمی گرفته شده اند به صورت ظاهری و صوری هم شده دفاع بکنند؟

البته که نه، به قول ما تورک ها آنها هم سر و ته یک بئز (قماش) هستند. اما به نظر من نکته اساسی که باعث شده مریم قجر داعشی اینطور به وحشت بیافتد این است که خانواده ها قبل از این، مسائل و خواسته های خود را در سطح داخلی خودشان و یا سایت ها مطرح می کردند ولی الان خانواده ها خواسته به حق خود را در سطح بین المللی مطرح کرده اند و این خواسته به حق از طرف ایرانیان شریف چه داخل ایران و یا خارج از ایران مورد حمایت واقع شده است.

طرح خواسته به حق خانواده ها مبنی بر ملاقات با عزیزانشان که دراسارتگاه بد نام «اشرف ۳» توسط مریم قجر و سران فرقه رجوی به اسارت نگه داشته شده اند دیگر محدود به درخواست فردی و یا نامه فردی نشده بلکه این بار خواسته به حق خانواده ها در سطح بین المللی پرده از ماهیت مافیایی و مناسبات ضد بشری فرقه رجوی را در ابعاد بیشتری کنار خواهد زد و سران فرقه رجوی به خوبی و بهتر از همه می دانند با حضور حتی یک خانواده جلوی درب اسارتگاه بد نام اشرف در مانز آلبانی پایه و ستون مناسبات فرقه گرایانه رجوی سست شده و خواهد افتاد.

رجوی روح پلید و مریم قجر داعشی بیش از ۳۰ سال از اعضای نگون بخت به شیوه های مختلف سوء استفاده کرده و تا الان هم به سوء استفاده از پیرمردان و پیرزنان نگون بخت ادامه می دهند.

اما در آخر یک پیام دارم به خانواده های اعضاء اسیر در چنگال فرقه رجوی: مادران، پدران، خواهران و برادران من، به عنوان کسی که ۲۰ سال به صورت شبانه روزی در تشکیلات و مناسبات فرقه رجوی بودم؛ به عنوان کسی که شناخت کافی نسبت به ماهیت و شیوه های فرقه رجوی دارم به شما قول و اطمینان صد درصد می دهم یاوه سرائی، سفسطه بازی، نشسته پارس کردن در تاریکی همچون آدم ترسو، برای خود سوت زدن و … نشان ازترس و لرز وحشت مریم قجر و دیگر سران فرقه رجوی داعشی از اقدامات و خواسته های به حق شما خانواده هاست. اقدامات شما چنان  وحشت به جان سران فرقه انداخته که استخوان های رجوی روح پلید هم به لرزه افتاده و تا حال نتوانسته اند از زبان آن مفقودالقبر در مورد اقدام خانواده ها پیامی منتشر کنند. البته اگر بعد از این بخواهند هم پیامی در کنند باز ترس بیشتر مریم قجر و سران فرقه رجوی را  مشخص و ثابت خواهد کرد.

 اما از این طریق یک پیام هم دارم به مریم قجرداعشی و دیگر سران مخ پوسیده فرقه رجوی؛ شما هم خوب می دانید تا روزی که یک خانواده و یکی از جدا شده ها زنده هستند دست از افشاگری و آزادی اعضای نگون بختی که در اسارت ذهنی و جسمی شما هستند دست بر نخواهند داشت. حال مریم قجر و سران فرقه بخواهند به صورت مستقیم زوزه و سوزش خود را به نمایش بگذارند و یا از طریق جیره خواران و حقوق بگیران خود، در اصل و محتوا هیچ چیزی عوض نمی شود.

محمد رزاقی – پاریس

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25531