• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

خانواده های اسیران فرقه رجوی منتظر همراهی دولت آلبانی

  • کد خبر : 25380
  • 02 می 2020 - 14:07

خانواده های اسیران فرقه رجوی مدتی است با نامه نگاری های متعدد و تشکیل کمپین، منتظر همراهی دولت آلبانی به منظور ارتباط با عزیزان خود هستند.

به گزارش فراق، این خانواده های رنج دیده سالهاست منتظر شنیدن صدایی از عزیزان خود در اسارتگاه رجوی هستند اما به دلایل رفتارهای فرقه ای، اجازه هیچ ارتباطی به آنها داده نمی شود.
درخواست صریح این خانواده ها از دولت آلبانی این است که به خانواده ها اجازه بدهند با عزیزان خود در اردوگاه فرقه رجوی به نحوی ارتباط داشته باشند.
مدیر عامل انجمن نجات در این رابطه گفت: ما از دولت آلبانی می خواهیم تا برای خانواده های رنج کشیده به دلایل انسان دوستانه ویزا صادر نماید تا بتوانند به آلبانی سفر کنند و با عزیزان خود در اردوگاه مجاهدین خلق دیدار داشته باشند.
ابراهیم خدابنده افزود: این موضوع زنگ خطر را برای مجاهدین خلق به صدا در آورده است زیرا که مانند تمامی فرقه های مخرب کنترل ذهن، رهبران تا حد مرگ از خانواده ها وحشت دارند.
وی با اشاره به اینکه سران فرقه رجوی معتقدند عواطف خانوادگی می تواند آثار مغزشویی را در اعضا خنثی نماید، تصریح کرد: به دنبال تشکیل کمپین درخواست دیدار خانواده ها از دولت آلبانی، فرقه رجوی با انتشار مقالات سراسر دروغ در سایت های خود تلاش کرد تا دولت آلبانی متقاعد گردد که نباید برای خانواده ها ویزا صادر کند و این موضوع نشان می دهد که چقدر حضور خانواده ها به کابوسی هولناک برای رهبران فرقه یعنی مسعود و مریم رجوی تبدیل گشته است.
خدابنده ادامه داد: حضور مجاهدین خلق در آلبانی یک پوئن منفی برای آلبانی که خواهان ورود به اتحادیه اروپاست در نظر گرفته می شود.
وی گفت: حقیقت این است که تروریست های واقعی هم اکنون در آلبانی حاضر بوده و از مهمان نوازی دولت این کشور بهره مند می شوند و البته نیازی هم به ویزا ندارند اما کسانی که از ورودشان ممانعت به عمل آمده و از ارتباط با عزیزانشان محروم می باشند مادران و پدران سالخورده ای هستند که فرزندان خود را ده ها سال است ندیده و ارتباطی با آنان نداشته اند.
مدیر عامل انجمن نجات افزود: پدران و مادران که سال ها زحمت کشیده و جوانی برومند را پرورش داده اند تا روزی به ثمر برسد و عصای دستشان باشد تروریست نیستند، تروریست سران فرقه رجوی هستند که با مغزشویی و قاچاق انسان توانسته اند عزیزان این پدرو مادرها را فریب داده و به اسارت ببرند.
خدابنده در پایان گفت: دولت آلبانی باید به خواست برحق خانواده ها توجه نموده و به آنان این امکان را بدهد تا با عزیزان خود در ارتباط باشند.
فرقه تروریستی رجوی در سال ۲۰۱۶ با موافقت دولت آلبانی از عراق به این کشور برده شد و در یک اردوگاه دور افتاده منزوی مستقر گردید. این اقدام همیشه از جانب کارشناسان و متخصصان به عنوان یک تهدید امنیتی برای آلبانی و همچنین برای اروپا به حساب می آید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://feraghnews.ir/?p=25380